(ویدیو) درخواست جالب مارادونا از پله در یک برنامه تلویزیونی



آیا انقراض نسل شکمو‌ها حقیقت دارد؟

مالک یک رستوران معروف در تهران از کاهش شدید مشتری می‌گوید، کاهشی که فروش آن‌ها را به یک‌هشتم رسانده است، یعنی بیشتر از افت ۲۰ تا ۳۰‌درصدی فروش غذا‌های رستورانی که رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف‌سرویس از آن خبر داده است.



زنگ خطر برای مسعود ده‌نمکی!

چند روز پیش خبری در فضای مجازی منتشر شد که مدعی است «آزادی مشروط» فقط ۱۶‌درصد مخاطب داشته و مخاطب ثابت آن یک‌درصد است! گفته می‌شود این آمار مربوط به نظرسنجی نیمه اول آذرماه است که نتیجه آن فقط بین شبکه‌ها توزیع شده و برای عموم مخاطبان غیرمحرمانه تلقی می‌شود.

این یک بن بست اقتصادی است که تنها راه حلش در سیاست است



بازار مسکن درباره حال و روز اقتصاد ایران چه می‌گوید؟

اما متاسفانه برخی فکر می‌کنند تمام کاهش قدرت خرید مردم ناشی از تورم است که این اصلا درست نیست و تورم تنها یکی از عوامل است؛ بنابراین تا زمانی که رشد اقتصادی کشور به صورت پایدار (حداقل پنج سال) بالای ۵ یا ۶ درصد قرار نگیرد، مشکلات داخل مسکن قابل حل نخواهد بود.»

اگر بحران کم‌آبی دست به دست اقتصاد آشفته دهد، چه می‌شود؟



چشم‌انداز تیره‌ کم‌آبی!

مهدی زارع کارشناس محیط زیست گفت: دولت اولین کاری که می‌تواند برای کنترل بحران آب انجام دهد آن است که ریسک جدید ایجاد نکند و موجب گسترش بحران نشود. برای مثال دولت می‌خواهد شهر و شهرک‌های جدید بسازد، اولین مسئله‌ای که در اینباره باید جدی گرفته شود آب است. متاسفانه در پروژه‌هایی که به اسم خانه‌سازی انجام…