شرکت ملی حفاری ۱۵۰ دستگاه اتوبوس به جابه‌جایی زائران اربعین اختصاص داد

شرکت ملی حفاری ۱۵۰ دستگاه اتوبوس به جابه‌جایی زائران اربعین اختصاص داد

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، محمدمهدی‌ اولی‌پور با تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: تأمین نیازهای زائران در پایانه‌های مرزی از سوی این شرکت با هماهنگی ستاد اربعین صنعت نفت جنوب و استان خوزستان انجام می‌شود.
وی افزود: در همین زمینه ۳۰۰ هزار بطری آب معدنی، ۷۰ دستگاه کاروان (کانکس) برای استقرار کارکنان بخش‌های مرتبط با خدمات‌رسانی به زائران در مناطق مرزی چذابه و شلمچه استقرار یافته است.
مدیر خدمات شرکت ملی حفاری ایران تأمین ۶۰ دستگاه کولر، خودروهای سنگین برای جابجایی و حمل کاروان‌های خوابگاهی، حمام و سرویس‌های بهداشتی به مناطق چزابه و شلمچه و خودروهای سبک و کمپرسی برای همیاری با دیگر دستگاه‌ها در ایجاد زیر ساخت‌ها را از دیگر اقدام‌های این مدیریت در زمینه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت برشمرد.
اولی‌پور گفت: خدمات‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با همت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این مدیریت و با عشق و علاقه به امام حسین (ع) و یاران آن حضرت تا ورود آخرین زائر به میهن اسلامی ادامه خواهد داشت.
بر پایه این گزارش ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه از سوی مدیریت خدمات شرکت ملی حفاری در حالی است که دیگر مدیریت‌های عملیاتی و پشتیبانی و پایگاه مقاومت بسیج شرکت نیز در چارچوب همکاری با سایر شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران در جنوب با بسیج امکانات نهایت تلاش خود را برای آسایش و آرامش زائران در زمان رفت و برگشت در موکب مرکز شهید تندگویان و تأمین زیرساخت‌های لازم به کار گرفته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.