تخلفات رانندگی در ناوگان حمل و نقل شهری شهرکرد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ایرج حسین‌پور در آئین تجلیل از رانندگان سازمان مدیریت حمل‌ونقل، بار و مسافر شهرداری شهرکرد اظهار کرد: خوشبختانه در سال‌جاری کمترین میزان شکایت و ارتکاب تخلف را از سوی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شامل رانندگان اتوبوس سازمان مدیریت حمل‌ونقل، بار و مسافر شهرداری شهرکرد و همچنین رانندگان تاکسی شاهد هستیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری افزود: در یک‌سال گذشته هیچ سانحه منجر به فوتی توسط رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی ازجمله تاکسی و اتوبوس نداشتیم که نشانه اجرای دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط این دسته از رانندگان است.

وی تاکید کرد: توجه به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرکرد بسیار مهم است و علاوه بر شهروندان شهرکردی، تعداد زیادی از هم‌استانی‌ها نیز برای دریافت خدماتشان در مرکز استان از ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری شهرکرد استفاده می‌کنند.

حسین‌پور اضافه کرد: راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری تعامل خوب و سازنده‌ای با مجموعه شهرداری و به ویژه سازمان مدیریت حمل‌ونقل، بار و مسافر دارد و آمادگی کامل برای بازنگری و مناسب‌سازی خطوط ترافیک اتوبوس‌های شهرداری در سطح شهر دارد.

وی یادآور شد: رانندگان وسایل نقلیه در دو سال محدودیت‌های کرونایی دوران سختی را گذراندند و باید به این قشر توجه بیشتری شود. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری افزود: واحد “حمل و نقل عمومی”، در راهنمایی و رانندگی استان مستقر است و آماده پیگیری نقطه نظرات مسافران و رانندگان را دارد.