پنج دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل شهری شهرکرد اضافه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی حیدری در آئین تجلیل از رانندگان سازمان مدیریت حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری شهرکرد اظهار کرد: امسال ۱۶ دستگاه اتوبوس جدید با بودجه‌ای حدود ۲۱ میلیارد تومان به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرکرد اضافه می‌شود که پنج دستگاه از این اتوبوس‌ها به مناسبت روز حمل و نقل فعال شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد یادآور شد: یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان با مصوبه شورای شهر برای خرید هریک از این اتوبوس‌های جدید تخصیص یافت که قیمت هر یک از این اتوبوس‌ها حدود پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است و مابقی مبلغ از اعتبارات دولتی پرداخت شده است.

حیدری یادآور شد: هم‌اکنون ۱۳۸ دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی شهرکرد مشغول به فعالیت است و سال گذشته نیز ۱۳ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل شهری اضافه شد همچنین برای امسال ۳۰ دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است که تاکنون نوسازی تعدادی از آن‌ها به اتمام رسیده است.

وی تاکید کرد: ۱۰ دستگاه اتوبوس جدید نیز از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به شهرکرد، مصوب شده است که به شهرداری شهرکرد تحویل داده شود و پیگیر تحویل این اتوبوس‌ها و ماشین‌های آتش‌نشانی هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: ۲۰۰ نفر از رانندگان سازمان مدیریت حمل‌ونقل، بار و مسافر شهرداری شهرکرد تجلیل شد و تکریم و احترام شهروندان مورد مورد تاکید مدیریت شهری است.