توضیحی درباره تعریض بلوار ساحلی غربی اهواز در مجاورت کارون

سیاوش محمودی در بازدید از پروژه تعریض جاده ساحلی غربی حد فاصل پل پنجم تا بوستان نگارگر (پارک قوری) بر تسریع در روند اجرای پروژه تاکید کرد.

وی در این بازدید روند اجرای پروژه را بررسی کرد و افزود: به دلیل حساسیت و بار ترافیکی که در این محور ایجاد می‌شود روند اجرای کار را با نظارت دقیق‌تری پیگیری خواهیم کرد تا سرعت لازم جهت تکمیل پروژه احصا شود.

وی افزود: برای حل معضل ترافیکی که در محور غربی ساحلی ایجاد می‌شود، بعد از تغییر اصلاح هندسی زیرگذر پل پنجم با پیشنهاد کارشناسان مدیریت شهری جاده ساحلی غربی حد فاصل پل پنجم تا فلکه قوری تعریض خواهد شد تا بار ترافیک کمتر و موجب رضایت شهروندان واقع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در خصوص این مطلب که آیا این مسیر در بستر رودخانه محسوب می‌شود؟ تصریح کرد: این مطلب صحیح نبوده و این پروژه در واقع تکمیل مسیر ۳ بانده جاده ساحلی که از ابتدای پل پنجم احداث شده است که ناقص مانده بود و اقدام برای تکمیل آن تا حد بسیار موثری بار ترافیک را برای تردد شهروندان کاسته و عبور و مرور را تسهیل می‌کند.

لازم به ذکر است در جاده ساحلی غربی حد فاصل پل پنجم تا بوستان نگارگر (پارک قوری) در ساعات خاصی از شبانه‌روز بار زیادی از ترافیک ایجاد شده است که باعث ایجاد مشکلاتی در تردد شهروندان می‌شود.

 

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.