دکتر علیخانی: فرزندان بازنشستگان در اولویت جذب مس سرچشمه باشند

فرزندان بازنشستگان در اولویت جذب نیروی انسانی موردنیاز در هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه باشند.

در دیدار صمیمانه اعضای هیئت‌مدیره، مدیرعامل و معاونین شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه با مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران عملکرد این هلدینگ مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران در این دیدار گزارشی از عملکرد این هلدینگ طی سال جاری توسط مدیرعامل هلدینگ به اعضای جلسه ارائه گردید و برنامه‌های جاری و آتی آن مورد بررسی قرار گرفت. در ادامه این جلسه دکتر علیخانی مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران با تأکید بر لزوم برقراری هماهنگی در انجام فعالیت‌های این هلدینگ گفت: اجتناب از موازی‌کاری در انجام فعالیت‌های اقتصادی در زیر مجموعه هلدینگ بایستی موردتوجه مدیران این مجموعه قرار بگیرد. وی ادامه داد: از انجام برخی فعالیت‌های غیرتخصصی که با ماهیت و کارکرد اصلی شرکت‌ها سازگاری ندارد نیز بایستی پرهیز شود.

دکتر علیخانی در خصوص جذب نیروی انسانی در هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه نیز تأکید کرد: باتوجه‌به اینکه بیشترین حجم جذب نیروی انسانی در میان زیرمجموعه‌های صندوق در هلدینگ شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه صورت می‌گیرد بایستی سازوکار مناسبی تدارک دیده شود که کلیه مراحل جذب نیروی انسانی موردنیاز و استخدام در شرکت‌ها به‌صورت آزمون یا فراخوان عمومی با اولویت جذب نیرو از میان فرزندان بازنشستگان باشد و این موضوع بایستی به‌صورت یک استراتژی در همه شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ ابلاغ شده و بر اجرای آن نظارت شود.
وی در پایان این دیدار بر لزوم ساماندهی امور اداری و مالی شرکت‌ها تأکید کرد و افزود: نظارت دقیق بر فعالیت‌های شرکت‌ها و ارتقای انضباط اداری و مالی و دریافت گزارش‌های عملکرد مستمر بایستی موردتوجه دقیق مدیران شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.