دیدار صمیمانه علیخانی با بازنشستگان مس سونگون

مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی و عضو هیئت‌مدیره شرکت ملی مس ایران در نشست صمیمی با بازنشستگان مس سونگون گفت: “مهم‌ترین وظیفه ما بازگرداندن آرامش به مشارکین عزیز است.”

شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی ملی مس ایران باید فرایند جذب روشنی در به‌کارگیری فرزندان بازنشستگان عزیز داشته باشد و با رعایت الزام برگزاری آزمون و فراخوان عمومی در شرایط مساوی اولویت برای فرزندان این عزیزان لحاظ شود که هم از خانواده خودِ این صنعت هستند و هم احساس تعلق و آشنایی بیشتری دارند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی ملی مس ایران ادامه داد: موضوع درمان باید هدفمندتر دنبال شود و باید مشخص شود بازنشستگان بیشتر در چه حوزه‌هایی نیاز به خدمات درمانی دارند و در این راستا کلینیک‌های درمانی جدید قرارداد منعقد گردد و در شاغلین عزیز هم موارد آسیب‌پذیر شناسایی و در جهت پیشگیری اقدام شود. وی همچنین بر خدمات غیرحضوری و افزایش پیشخوان‌های خدمات درمانی را موردتوجه قرارداد و تأکید کرد: با تحت پوشش قراردادن مراکز بیشتر و خدمات غیرحضوری می‌توان به بازنشستگان خدمات بهتری ارائه داد. دکتر علیخانی در پایان ضمن قدردانی از حضور بازنشستگان محترم، ارتباط دوسویه و مستمر را راهی برای حل بیشتر مشکلات عنوان کرد و گفت: انعکاس مشکلات به مدیران صندوق اولین قدم برای حل آن است.

شایان‌ذکر است در ابتدای این دیدار صمیمانه نماینده بازنشستگان و سایر حاضرین دغدغه‌ها و مشکلات بازنشستگان را خطاب به مدیرعامل صندوق ارائه کردند و همچنین پیشنهادات و راهکارهای خود را برای حل مشکلات بیان کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.