انتقاد از رفتار نسنجیده و عدم پاسخگویی مدیرعامل پتروشیمی گچساران

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پتروشیمی گچساران نباید خود را تافته جدا بافته از استان بداند گفت: چندین و چند مراجعه کننده مردمی به دفتر نماینده ولی فقیه داشته‌ایم که از نحوه مدیریت و عدم پاسخگویی پتروشیمی گچساران به شدت ناراضی هستند.

یه گزارسش زاگرونا؛ حجت الاسلام معین‌الدین دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به مطالبه‌گری دفتر نماینده ولی فقیه در استان و پیگیری مشکلات مردم گفت: بیشتر وقت ما در دفتر نماینده ولی فقیه صرف شنیدن و پیگیری مشکلات مردم از اقصی نقاط استان می‌شود.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مردم در جاهایی که از عملکرد مدیران ناامید می‌شوند به دفتر نماینده ولی فقیه رجوع می‌کنند تا اینکه به عنوان یک پناهگاه و مامنی برای رفع مشکلات آنها باشد.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه در راه پیگیری مشکلات مردم هیچ منتی بر سر آنها نمی‌گذاریم بلکه خادم آنها هستیم و سعی می‌کنیم تا آنجا که می‌توانیم به صورت عملی مشکلات آنها را برطرف کنیم یادآور شد: اما در این بین برخی از دستگاه‌ها و مسئولان گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات مردم و پیگیری و رفع آنها ندارند.

وی با طرح این سوال از برخی مدیران که چرا و به چه علت پیگیر مشکلات مردم نیستند و آنها را بین این اداره و آن اداره پاسکاری می‌کنند در حالی که مردم ولی نعمتان آنها بوده و میز و صندلی‌ها را بدهکار و مدیون مردم هستند گفت: قطعاً چنین مدیرانی در میان مردم جایگاهی ندارند و اولین کسی که ضرر می‌کند خود مدیران هستند چرا که اعتبار خودشان را میان مردم از دست می‌دهند و مدیری که اعتبار ندارد همان بهتر که مدیریت نکند.

دهقان در ادامه اظهارات خود به نمونه‌ای از عدم جوابگویی برخی از دستگاه‌ها و مدیران اشاره کرد و گفت: به دلیل عدم پاسخگویی مجبوریم که بگوییم مدیریت پتروشیمی گچساران متاسفانه جوابگوی مطالبه‌گری دفتر نماینده ولی فقیه نیست.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پتروشیمی گچساران نباید خود را تافته جدا بافته از استان بداند گفت: چندین و چند مراجعه کننده مردمی به دفتر نماینده ولی فقیه داشته‌ایم که از نحوه مدیریت و عدم پاسخگویی پتروشیمی گچساران به شدت ناراضی هستند.

وی با بیان این که تاکنون ده‌ها بار به صورت تلفنی چه تلفن شخصی و چه دفتر پتروشیمی پیگیر برقراری تماس با مدیرعامل پتروشیمی گچساران بوده‌ایم گفت: مدیرعامل پتروشیمی گچساران به هیچ وجه پاسخگو نبوده و از همین جا از آقای علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس می‌خواهیم که به این قضیه ورود پیدا کند.

وی با بیان اینکه وقتی مدیرعامل پتروشیمی گچساران جوابگوی دفتر نماینده ولی فقیه برای پیگیری مشکلات مردم نیست نباید انتظار داشت که جوابگوی مشکلات مردم و پذیرفتن آن‌ها باشند گفت: ما رابط میان مردم و مسئولان هستیم تا اینکه درخواست‌های معقولانه و مشکلات واقعی مردم را به مسئولان گوشزد کنیم اما وقتی یک مدیر پاسخگو نیست بنابراین معلوم است که مردم در این میان چه زجر و سختی را تحمل می‌کنند.

این مسئول افزود: چندین بار به صورت تلفنی و حتی به صورت پیامکی خواستار پاسخگوی مدیرعامل پتروشیمی گچساران بوده‌ایم که جوابگو نبوده است لذا باید مسئولان بالادستی برای چنین رفتار نسنجیده‌ آقای مدیرعامل فکری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.