اولین مرکز ام آر آی دولتی یاسوج افتتاح شد

به گزارش ایرنا،مرکز ام آر آی مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید جلیل یاسوج با متراژ ۲۵۰ متر مربع و اعتباری افزون بر ۱۱۰ میلیارد ریال با ارز دولتی افتتاح و به بهره برداری رسید.

دستگاه ام آر آی زیمنس ۱.۵ تسلا، از جمله دستگاه های پیشرفته با قابلیت های افزایش راحتی بیمار در هنگام اسکن و جلوگیری از فوبیا، تشخیص بهتر پاتولوژی با نسبت سیگنال به نویز بالا، کاهش زمان تصویر برداری در یک کیفیت یکسان با زمان طولانی مدل های دیگر و کاهش مصرف انرژی تا ۳۰ درصد نسبت به مدل های مشابه است.

با شیوع ویروس کرونا در کشور، بیمارستان تازه تاسیس شهید شهید جلیل به عنوان بیمارستان کرونای مرکزی استان انتخاب شد تا بیماران اصلی در آنجا بستری شوند.

بیمارستان ۲۹۴ تختخوابی شهید جلیل شهر یاسوج در زمینی به مساحت ۵۰ هزار مترمربع و زیربنای ۲۴هزار و ۸۰۰ مترمربع در هشت طبقه و ۳۲ بخش تخصصی و فوق تخصصی ساخته شده است.ساخت این بیمارستان  ۱۱ سال طول کشید و بیش از ۸۰ درصد عملیات اجرایی آن در دولت تدبیر و امید انجام شد.

بیمارستان شهید جلیل یاسوج در زمینی به مساحت ۵۰ هزار مترمربع و زیربنای ۲۴ هزار و ۸۰۰ مترمربع در هشت طبقه و  ۳۲ بخش تخصصی و فوق تخصصی ساخته شده و اکنون با تجهیزات کامل در حال خدمت رسانی به مردم کهگیلویه و بویراحمد است.

ظهر امروز همچنین پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی آموزشی درمانی شهید مفتح یاسوج امروز چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه ۹۹ با حضور معاونین وزیر بهداشت و درمان پس از ۱۴ سال انتظار افتتاح شد.

استان کهگیلویه وبویراحمد بیش از ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.