ضعف‌هایی که تیم ملی برابر عراق داشت/ حریف ضعیفی را شکست دادیم!

محسن گروسی در گفت و گو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی سه بر صفر تیم ملی ایران برابر عراق گفت: نتیجه خوبی مقابل عراق به دست آوردیم و منکر این نمی شویم که برد دلچسبی سهم ایران شد اما هنوز تیم ملی ما کار دارد و باید با تمرینات و اردوهای بیشتر به هماهنگی کامل دست پیدا کند.

وی تاکید کرد: در فاز تهاجمی عالی بودیم و توانستیم سه گل وارد دروازه حریف کنیم اما متاسفانه در فاز دفاعی هنوز دچار اشتباهاتی می شویم که امیدوارم هر چه زودتر این نقاط ضعف برطرف شده تا تیم بتواند روند پیروزی هایش را ادامه دهد.

گروسی در ادامه گفت: گلی که از عراق دریافت کردیم اگرچه آفساید اعلام شد اما مدافعان ما باید هوشیارتر باشند کادر فنی باید تمرینات ویژه ای را برای خط دفاع برنامه ریزی کند تا بتوانیم در بازی های آینده همچنان دروازه مان بسته بماند.

وی تاکید کرد: هنوز بازی های سختی در پیش داریم و شاید مهمترین آن دیدار برابر کره جنوبی باشد، بنابراین لازم است در تمام خطوط نقاط ضعف ها برطرف شده تا بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.

ضعف‌هایی که تیم ملی برابر عراق داشت/ حریف ضعیفی را شکست دادیم!

مهاجم سابق تیم ملی در خصوص انتقاداتی که هنوز از اسکوچیچ می شود، گفت: تا اینجای کار سرمربی تیم ملی نتایج خوبی گرفته البته انتقادات باید سازنده باشد. درست است خیلی ها اعتقاد دارند اسکوچیچ در حد و اندازه های تیم ملی ایران نیست اما در حال حاضر او با نتایجی که به دست آورده عملکرد خوبی به نمایش گذاشته است.

وی در پاسخ به این سوال که خیلی ها اعتقاد دارند دو پیروزی ایران برابر سوریه و عراق به خاطر حضور بازیکنان باتجربه و میدان دیده است، گفت: در اینکه بازیکنان باتجربه ای داریم شکی نیست، لژیونرهای ما از تجربیات شان استفاده کرده و باعث پیروزی تیم ملی شدند اما باید قبول کنیم اسکوچیچ هم در این پیروزی نقش داشته اگرچه تیم ملی کشورمان بدون بازی های تدارکاتی پا به این تورنمنت حساس گذاشت اما نمی توان از نقش اسکوچیچ در موفقیت تیم ملی به راحتی گذشت.

گروسی در مورد عملکرد تیم ملی عراق هم گفت: هرگز چنین نتیجه ای را کسی پیش بینی نمی کرد عراقی ها همیشه مقابل ما خوب ظاهر می شدند اما این بار عملکرد بسیار ضعیفی داشتند. گل دقیقه سه تا حدودی شرایط را برای آنها سخت کرد. شاید اگر گل عراقی ها آفساید اعلام نمی شد وضعیت تا پایان بازی به گونه ای دیگر رقم می خورد. اما با زدن گل دوم کاملا شیرازه تیم عراق از هم پاشید و توانستیم یک بار دیگر گل زده و این نتیجه خوب را رقم بزنیم.

ضعف‌هایی که تیم ملی برابر عراق داشت/ حریف ضعیفی را شکست دادیم!

گروسی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا می توانیم به راحتی به جام جهانی صعود کنیم، گفت: برای اینکه بخواهیم در این باره صحبت کنیم خیلی زود است بازی های زیادی باقی مانده و هنوز هیچ چیز مشخص نیست یک اشتباه می تواند ما را از جام جهانی دور کند بنابراین لازم است بازی به بازی پیش برویم و با عملکردی مناسب و حمایت فدراسیون نمایش قابل قبولی داشته باشیم تا بتوانیم یک بار دیگر تیم ملی کشورمان را در جام جهانی ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.