دوران دفاع مقدس نمونه عینی همدلی مردم و مسئولان را به نمایش گذاشت

به گزارش  ایرنا،سرگرد یاسدار محسن غلامشاهی شامگاه شنبه در نشست برنامه ریزی هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه در این ایام اولویت کاری تجلیل از رزمندگانی است که در دستگاه های اجرایی شاغل نیستند اظهار داشت: این آیین با رعایت دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا در یکی از سالن های ورزشی باشت برگزار می شود.

وی بیان کرد: افتتاح چندین واحد مسکونی احداث شده برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت، رفع مشکل آبرسانی به برخی روستاهای این شهرستان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشت تصریح کرد: ۱۵۰تا ۲۰۰ نفر از رزمندگان دوران جنگ تحمیلی همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان تجلیل می شوند و برپایی میز خدمت، غبارروبی گلزار شهدا و ادامه طرح شهید سلیمانی برای کمک به مهار بحران کرونا از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این شهرستان است.

دفاع مقدس فرصتی مغتم برای تشریح ایثارگری های رزمندگان است 

امام جمعه باشت در این نشست گفت: بزرگداشت هفته دفاع به نسل جوان نشان می دهد ملت ایران اسلامی آزمون های سخت تری نسبت به بحران کرونا را با سربلندی سپری کرده است.

حجت الاسلام امید گنجه ای اضافه کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تشریح دلاورمردی های رزمندگان ایران اسلامی به نسل جوان است.

وی بیان کرد: دوران دفاع مقدس درخشان ترین نقطه تاریخ ایران معاصر محسوب می شود که همدلی و ایثارگری ملت و مسوولان باعث عزت و سربلندی کشورمان شد.

تاکید فرماندار باشت بر مشارکت دستگاههای اجرایی در برگزاری برنامه های دفاع مقدس 

فرماندار باشت در نشست برنامه ریزی دفاع مقدس نیز گفت: همه ظرفیت های اداری شهرستان را برای برپایی مطلوب ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان بکار خواهیم گرفت. 

سید مسعود حسینی از همه دستگاه های اجرایی باشت خواست تا برای برپایی مطلوب برنامه های هفته دفاع مقدس مشارکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.