۷۰ طرح راهسازی و بهسازی جاده‌ ای در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجراست

به گزارش ایرنا، محمد حسین نصیری راد روز جمعه در آیین کلنگ زنی جاده ارتباطی روستایی سیب مداب و بیدسردره از توابع شهرستان بویراحمد گفت:مهمترین این طرح ها جاده ملی پاتاوه دهدشت است که در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

وی افزود:جاده ارتباطی روستایی سیب مداب و بیدسردره سالها بود که مشکلاتی را برای مردم این منطقه بوجود آورده بود.

مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمدبیان کرد: این طرح راهسازی به طول چهار کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۸۳ میلیارد ریال اجرا می‌شود.
 نصیری راد مدت زمان اجرای این طرح را هشت ماه اعلام کرد و عنوان کرد: با تکمیل و بهره برداری این جاده علاوه بر رفع مشکل تردد عشایر منطقه، چهار روستای سیب مداب، بید و سر دره در شهرستان بویراحمد با ۸۰ خانوار از جاده ارتباطی مناسب بهره مند می‌شوند.
نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی هم در این آیین  گفت: خدمت به مردم امری مقدس و ارزشمند است و حقیقتاً باید به این مردم شریف خدمت بی‌منت ارائه داد و مدیران و مسئولان در نظام جمهوری اسلامی همواره باید در جهت تحقق و برآورده کردن نیازهای این مردم قدم بردارند.  

مهدی روشنفکر با اشاره به اینکه این طرح سال‌های سال خواست مردم این منطقه بوده است افزود: روستاهای سیب مداب و بید سردره بعد از گذشت چندین سال از انقلاب اسلامی از داشتن جاده ارتباطی محروم بوده‌اند.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:امیدواریم این طرح در زمان تعیین شده به بهره برداری برسد تا مشکلات ارتباطی مردم این منطقه کاسته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.