تاکتیک هیات مدیره پرسپولیس و پاس به وزیر/ صدری فقط یک پیشنهاد است

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس که از چند ماه پیش با استعفای جعفر سمیعی با نابسامانی در مدیریت خود مواجه شد، هنوز با همین مشکل دست و پنجه نرم می‌کند و با وجود این که اعضای هیأت مدیره مجید صدری را برای مدیرعاملی به وزیر ورزش پیشنهاد داده اند اما این معرفی تضمینی برای ماندن صدری در مسئولیت مدیرعاملی نیست.

پس از آنکه حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان تکلیف هیأت مدیره و مدیرعاملی باشگاه استقلال را مشخص کرد، انتظار پرسپولیسی‌ها از او این بود که همین کار را در مورد هیأت مدیره و مدیریت باشگاه شأن انجام دهد اما با وجود گذشت چند ماه هنوز این اتفاق رخ نداده است.

مجید صدری که عضو هیأت مدیره بود و به واسطه ارتباطش با یک اپراتور توانست پول قابل توجهی را به صورت قرض به باشگاه تزریق کند، به عنوان سرپرست باشگاه مسئولیت را برعهده گرفت و امور سرخپوشان را پیش برد اما او هم با این نیت دست به جیب می‌شد که سجادی حکم مدیرعاملی او را اعلام کند.

با طولانی شدن تعیین تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس، صدری گروکشی‌ها را شروع کرد و در گفتگوهایی که با اعضای هیأت مدیره داشت خواستار تعیین تکلیفش شد و حتی این موضوع را هم غیرمستقیم گفته بود که اگر مدیرعامل نشود دیگر منابع مالی را برای باشگاه تأمین نخواهد کرد.

به دنبال این اظهار نظر که به نوعی تهدید سه عضو هیأت مدیره و وزیر ورزش برای استعفا و دست پرسپولیس در پوست گردو گذاشتن بود، اعضای هیأت مدیره در آخرین نشست خود تصمیم گرفتند مجید صدری را به عنوان گزینه مدیرعاملی به حمید سجادی معرفی کنند.

معرفی صدری به وزیر ورزش در شرایطی صورت گرفت که عنوان شده بود حمید سجادی گزینه‌ای غیر از وی را برای مدیریت باشگاه در نظر گرفته است. این پیام غیرمستقیم استرس را به جان اعضای هیأت مدیره انداخت که اگر صدری استعفا کند اوضاع باشگاه در آستانه دربی بهم خواهد ریخت و ممکن است شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که هواداران علیه هیأت مدیره موضع گیری کند.

به همین خاطر اعضای هیأت مدیره با در نظر گرفتن تاکتیکی هوشمندانه مجید صدری را به عنوان گزینه مدیرعاملی به وزیر ورزش پیشنهاد دادند اما تصمیم نهایی در این مورد را حمید سجادی خواهد گرفت.

هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با اتخاذ این تاکتیک مناسب فرصت را در اختیار حمید سجادی قرار داده است که تا بعد از بازی با استقلال تصمیم نهایی را بگیرد. با این شرایط به نظر می‌رسد که حتی اگر انتخاب وزیر ورزش فردی غیر از صدری باشد، تصمیم او تبعات کمتری برای باشگاه پرسپولیس خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.