تغییرات گل‌گهر در گرو رای کمیته استیناف/ قلعه‌نویی روی لبه تیغ!

به گزارش خبرنگار مهر، اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و تایید جعل و تقلب در نامه هایی که برای بازیکن گابنی تیم فوتبال گل گهر صورت گرفته است، حواشی زیادی برای تیم تحت هدایت امیر قلعه نویی به وجود آمده و علاوه بر کسر امتیاز از سه دیدار برابر استقلال، پیکان و سپاهان، مسائل دیگری هم گریبان این تیم را گرفته است.

پس از اعلام این رای مسئولان کارخانه گل گهر که اعتقاد دارند اتفاقات رخ داده به اعتبار معنوی این کارخانه لطمه زده است خواستار شفاف سازی از سوی باشگاه شده اند تا مشخص شود که مقصر این جعل و تقلب در باشگاه گل گهر است یا در مجموعه فدراسیون فوتبال.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد برخی مسئولان کارخانه خواستار برکناری عوامل درگیر با این ماجرا از سوی باشگاه شده اند اما پس از صحبت هایی که صورت گرفته مقرر شده تا زمان اعلام رای کمیته استیناف صبر کنند چرا که اگر افراد مقصر برکنار شوند به نوعی تداعی کننده پذیرفتن اشتباه و تقصیر از سوی باشگاه است و این به صلاح این تیم نیست.

به همین خاطر قرار شده مسئولان کارخانه گل گهر تا زمان اعلام رای کمیته استیناف در این مورد صبر کنند و اگر این کمیته رای کمیته انضباطی را تایید کرد، تغییرات را در باشگاه گل گهر انجام دهند.

در این مورد عنوان شده که در صورت تایید رای توسط کمیته استیناف برخی مسئولان باشگاه و حتی امیر قلعه نویی سرمربی این تیم در معرض برخورد و حتی کنار گذاشته شدن هستند. به همین خاطر اوضاع در این باشگاه فعلا مسکوت مانده تا رای کمیته استیناف اعلام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.