بیش از ۵۰ درصد از سهم بازار موبایل تاشو چین در اختیار هواوی قرار دارد

هواوی توانست در بین شرکت‌های چینی با اختلاف زیادی بیش از نیمی از سهم بازار گوشی‌های تاشو چین را به دست بیاورد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با وجود سامسونگ و سلطه آن، در بازار جهانی گوشی‌های تاشو در چین اما داستان متفاوتی وجود دارد. گزارشی که اخیرا از سوی iResearch منتشر شده نشان می دهد هواوی در طول سال میلادی اخیر توانسته حدود ۶۴ درصد سهم بازار گوشی های تاشو چین را به دست آورد. این در حالی است که آمار داده شده نسبت به زمان اوج این شرکت و پیش از تحریم‌های ایالات متحده نیز بالاتر بوده است.

طبق گزارش iResearch میزان تقاضا برای گوشی های تاشو صدفی هواوی به شدت افزایش داشته است. به همین دلیل این شرکت قصد دارد گوشی بعدی خود به نام P50 Pocket را نیز با طراحی صدفی در تاریخ ۲ دیماه رونمایی کند.

در این گزارش به الویت های خریداران در رابطه با گوشی های تاشو نیز پرداخته شده است. خریداران در وهله اول به مشخصات و ویژگی های دستگاه توجه می‌کنند و سپس طراحی، مد روز و حس تاشو شروع در مراحل بعدی قرار می گیرند. همچنین شهرت برند نیز در زمان خرید گوشی های تاشو مورد توجه خواهد بود.

سازندگان گوشی های موبایل نیز به دنبال تولید گوشی های تاشو هستند. آنها سعی دارند تا سهم بازار مناسبی را برای خود دست و پا کنند. به عنوان مثال اوپو با رونمایی از گوشی تاشو خود به نام فایند N آن را به عنوان رقیبی برای گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ روانه بازار کرده است. از طرفی هواوی میت X2 نیز رقیب دیگری از گوشی‌های سری گلکسی زد محسوب می شود که در صورت عرضه گوشی P50 Pocket می تواند سهم بیشتری را نیز از این بازار به خود اختصاص دهد.

دیدگاه کاربر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.