حمله مسلحانه به نظام با قاطع ترین پاسخ همراه است

سردار عبدالمحمد رئوفی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول افزود: سالروز شهادت حاج قاسم بعد از رحلت امام خمینی (ره) دومین اتفاق پرغصه ایران اسلامی است.
وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم، امنیت، سلامت و هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: مردم قدرشناسی کردند و آنچه در توان داشتند در سراسر کشور و دنیا برای جانفشانی، شجاعت، جسارت، ایمان و ولایت‌پذیری حاج قاسم آنگونه که در شان ایشان بود انجام دادند.
سردار رئوفی به صداقت حاج قاسم در بعد معنوی، نظامی، مدیریتی و دیپلماسی اشاره کرد و گفت: از ابتدای جنگ تا شهادت توفیق ارتباط تنگاتنگی با حاج قاسم را داشتم؛ ایشان مرد بسیار بزرگی بود و مردم با شناخت ایشان ارادت خاصی به حاج قاسم داشتند و دارند.
معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارکرد: حاج قاسم زمینه ساز حضور تمام قد و ظرفیت نیروی جبهه مقاومت در صحنه‌های جنگ بود.
وی به تلاش شبانه روزی حاج قاسم در جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: حاج قاسم اقدامات گسترده‌ای در گروه‌های مبارز و مجاهد مقابل حکومت‌های جور و ستم انجام داد و در میدان سوریه، یمن و عراق خود را نشان داد.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت میدانی برای نمایش اقتدار و ظرفیتی بود که حاج قاسم سالها روی آن کار کرد؛ قبل از ایشان سازوکاری با نام جبهه مقاومت بیرون مرزها نداشتیم.

سردار سلیمانی ساختار و جبهه مقاومت را پایه ریزی کرد

سردار رئوفی نژاد مهمترین موضوع برای هر نظام و حکومت را امنیت دانست و گفت: امنیت کشورمان طی سال‌های اخیر بارها مورد هدف فتنه‌های خارج از کشور بود.

وی مهمترین راهبرد استکبار را بر هم زدن امنیت و ناامن کردن جامعه دانست و افزود: دشمن تلاش کرد در دوران دفاع مقدس و سال‌های اخیر فضا را ناامن کند تا مردم از نظام دور شوند.
معاون قراگاه مرکزی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی براندازی نظام و تغییر در رفتار مردم را از دیگر اهداف جنگ عنوان و اظهار کرد: دلیل همه اتفاقات بعد از پیروزی انقلاب، جمهوری اسلامی بود..
وی افزود: هدف کلیه اتفاقات امنیتی، سیاسی، نظامی و جریانات معاند در خارج از مرزها از جمله جریان ۱۱ سپتامبر، حمله برای تصرف افغانستان و عراق، ساقط کردن صدام، جریان یمن و لبنان و سوریه براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده و هست.
سردار رئوفی نژاد وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی گوش به حرف هیچ مستکبری نداده زیرا اسلام اجازه نداده زیربار ظلم برویم، گفت: در چهار دهه اخیر اگر مردم نبودند همان ماه اول جنگ همه چیز تمام می‌شد.

حضور مردم پشتوانه نظام بوده و هست

معاون قراگاه مرکزی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود تقدیم۳۰۰ هزار شهید را نشانه حضور همیشگی مردم در صحنه دانست و اظهارکرد: در همه شرایط که حضور مردم نیاز بوده همه در میدان بودند و وقت، سرمایه، انرژی، خون و جانشان را برای نظام دادند به طوری که حدود ۲۰ میلیون نفر از جمعیت ایران منتسب به خانواده شهدا هستند.

وی اضافه کرد: حرکت با قدرت و رو به جلوی نظام به اعتبار و برکت، خون و شجاعت شهدا بوده است؛ در ۴۰ سال گذشته نیز در سخت ترین شرایط از اصول دین عدول نکرده‌ایم.
سردار رئوفی نژاد با بیان اینکن دشمن از هرکس که در راستای منافع مردم قدم بردارد می ترسد و تحمل چنین اسلامی را ندارد، گفت: طی سال‌های اخیر اگر این حجم فشار به ۱۰ حکومت قوی نظامی وارد می‌شد تسلیم می‌شدند ولی نظام جمهوری اسلامی با اتکا به مردم، راهبرد مشخص، انگیزه و ایمان به خدا با دست خالی در مقابل دنیا ایستاد و اکنون به یک نظام مقتدر تبدیل شده است‌.
وی افزود: جمهوری اسلامی در حال حاضر موقعیت برجسته ای در دنیا دارد؛ تا امروز جز ۲ ابرقدرت شرق و غرب جرات عرض اندام در دنیا را نداشته‌اند ولی اکنون به ما پیغام می‌دهند و می‌گویند که برای رفع مشکل از ابرقدرت روسیه حمایت نکنید.

معاون قراگاه مرکزی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه استکبار در خواب هم نمیدید بتوانیم موشکی بسازیم که لرزه بر اندامشان بزند، گفت: قدرت نظامی ایران بازدارنده است؛ بارها دشمن گزینه جنگ را روی میز گذاشته ولی نتوانسته جلوی قدرت نظامی ایران بایستد.

وی افزود: دشمن اگر می‌توانست لحظه ای درنگ نمی‌کرد زیرا ما مدرن ترین موشک‌ها و پهپادها را می سازیم و جزو ۶ کشور اول دنیا در ساخت پهپاد هستیم.

سردار رئوفی نژاد افتخارات کنونی کشورمان را حاصل خون شهدا دانست و اظهارکرد: بخش عمده ای از برد امنیتی، نظامی و سیاسی کشورمان حاصل کار حاج قاسمذسلیمانی است اگر حاج قاسم نبود خبری از عراق و سوریه فعلی نبود بلکه حکومت‌هایی در چنگ آمریکا بودند و یمن نابود می‌شد.
وی اضافه کرد: حاج قاسم سفیر جمهوری اسلامی و تنها فردی بود که بیرون از مرزها در بعد نظامی و امنیتی در جبهه مقاومت همه اختیارات را یکجا در اختیار داشت و نماینده حکومت و حاکمیت بود.

ایران اکنون سپری هزاران کیلومتر خارج از مرزهای خود دارد

معاون قراگاه مرکزی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه لشکرهای ماندگاری که حاج قاسم در خارج از کشور ایجاد کرد شیفته ایشان هستند، گفت: این لشکرها برای دفاع از آرمان‌های حاج قاسم آماده خدمت هستند؛ امروز برای حفاظت از کشورمان پشت کرخه و مرزها نایستادیم بلکه سپری هزاران کیلومتر خارج از مرزها داریم که افتخار کمی برای جمهوری اسلامی نیست.

وی با بیان اینکه امنیت داخل کشور حاصل این سپر و تلاش حاج قاسم است، افزود: این واقعیت را با تمام وجود احساس می‌کنیم که اساس استحکام، اقتدار، عزت، عظمت، شخصیت و هویت برای تک تک ایرانیان در هر گوشه دنیا مدیون شهدا و حاصل خون شهدایی چون حاج قاسم است ‌.
سردار رئوفی نژاد آشوب‌ها و فتنه‌های داخلی را حاصل تلاش دشمن دانست و بیان کرد: دشمن از تمام ابزارهای خود استفاده می‌کند؛ نه اولین فتنه است و نه آخرین فتنه، ما باید همیشه برای مقابله با فتنه‌ها آماده باشیم.

وی افزود: با درایت، مدیریت و قاطعیت مقام معظم رهبری همه فتنه های خارجی و داخلی خنثی شدند البته خسارت و آسیب‌هایی نیز وارد کردند ولی نمی‌توانند نگرانی برای اصل نظام ایجاد کنند.

معاون قراگاه مرکزی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با تعدادی اوباش و شیاد با فحش رکیک شعار می‌دهند و نمی‌دانند دنبال چه هستند، انقلاب نمی‌شود؛ اگر تیری علیه نظام شلیک شود ده‌ها تیر پاسخ داده می‌شود.

آشوب اخیر پیش از کرونا در اتاق فکر استکبار طراحی شد

سردار رئوفی نژاد با بیان اینکه حمله مسلحانه به نظام با قاطع ترین پاسخ همراه خواهد بود، بیان کرد: با سلاح سرد و گرم، داعش وار و در برخی موارد بدتر از داعش علیه نظام اقدام کردند.
وی افزود: آشوبی که به بهانه مرگ یک خانم شاهد بودیم از سالها پیش از کرونا در اتاق فکر استکبار به کمک ۴۰ کشور طراحی شد که با کرونا به تاخیر افتاد .

معاون قراگاه مرکزی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای نخستین بار ظرف ۴۸ ساعت جمعیت موافق، مخالف، سلطنت طلب و معاند یکجا با برنامه ریزی قبلی در آلمان جمع شدند و حساب شده با پرچم و شعار خاص بیانیه دادند ولی استکبار بداند ما همچنان بر اصول و آرمان‌های دینی و اعتقادی استواریم و تسلیم نخواهیم شد.

وی افزود: دنیا بداند خبری از کوتاه آمدن و تسلیم شدن نظام نیست، باید جهاد تبیین موردتاکید رهبری در دستور کار قرار دهیم.

سردار رئوفی نژاد اظهار کرد: متاسفانه در جامعه تبیین کننده کم داریم که نتیجه آن اطلاع پیدا نکردن جوانان از تحلیل‌ها، تذکرها و توصیه‌های رهبری است.

فرمانده آشوبگران رسانه بود

معاون قراگاه مرکزی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانش به قدرت رسانه در اتفاقات اخیر اشاره کرد و گفت: قدرت رسانه بالا است و دشمن به خوبی از توان رسانه‌ای استفاده می‌کند و در اتفاقات اخیر با قدرت رسانه فرمان تجمع و آشوب می‌داد.

وی با بیان اینکه هنوز جوانان کشورمان از داشته هایمان بی‌اطلاع هستند، افزود: جوانان قدرت موشکی را نمی‌شناسند و از آمریکا می‌ترسند که باید شفاف سازی شود.

سردار رئوفی نژاد بیان کرد: باید قدرت، موقعیت و جایگاهمان را برای جوانانمان تبیین کنیم زیرا ۶۰ درصد افرادی که اغتشاش کردند ۲۰ تا ۲۵ ساله و ناآگاه، بی انگیزه، غافل و احساساتی بودند که با موجی که ایجاد شد آسیب زدند.

وی اظهار امیدواری کرد: مراکز علمی و دانشگاهی که تبیین کنندگان با منطق و بادرایتی هستند به کمک جامعه بیایند و تبیین کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.