مانور تمرینی، آموزشی آبفا جنوب غرب کشور در آبادان برگزار شد

محمدرضا کرمی‌نژاد افزود:شرکت‌های صنعت آب از استان های ایلام، لرستان و کرمانشاه با تجهیزات و امکانات فنی از قبیل دیزل ژنراتور، تجهیزات اطفا حریق و آمبولانس به عنوان یاری رسان در این مانور حضور داشتند.
وی هدف از اجرای این مانور را شناسایی نقاط ضعف شبکه های آب شهری و روستایی و کسب مهارت های فنی کارآمد در جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم هنگام بروز حوادث طبیعی عنوان کرد.
کرمی نژاد افزود:در این مانور تمرینی حادثه نشت گاز کلر به صورت فرضی در تاسیسات شبیه سازی شده و تیم های واکنش سریع آبفای استان خوزستان به همراه نیروهای عملیاتی دیگر شرکت های آب و فاضلاب با هدف مقابله و جلوگیری از وارد آمدن خسارت های احتمالی به تاسیسات آب و حفظ سلامت کارکنان وارد عمل شدند.
وی افزود: برگزاری اینگونه تمرین ها می تواند دسترسی به اهداف شامل کنترل تجهیزات حفاظتی، رعایت کامل اصول ایمنی و اجرای نحوه درست امدادرسانی به افراد آسیب دیده را هموار سازد.
پنجشنبه گذشته نیز مانور تمرینی آموزشی وزارت نیرو در منطقه جنوب غرب کشور برای مقابله با پدیده ریزگرد همراه با مه و رطوبت بالا با مشارکت استان‌های لرستان، کرمانشاه، ایلام و شهرستان اهواز در آبادان برگزار شد.
منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.