شیرین‌سازی ۷ هزار و ۶۰۰ میلیون مترمکعب گاز در پالایشگاه دوم پارس جنوبی

شیرین‌سازی ۷ هزار و ۶۰۰ میلیون مترمکعب گاز در پالایشگاه دوم پارس جنوبی

به گزارش خبرنگار شانا، رضا تیموری ظهر امروز (پنج‌شنبه، ۱۲ مردادماه) در بازدید تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور از اتاق کنترل و واحدهای تولیدی پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: پالایشگاه دوم پارس جنوبی امسال و با شعار «مهار تورم و رشد تولید» در حوزه های تولید گاز و محصولات جانبی و کاهش مشعل‌سوزی اقدام‌های خوبی انجام داده است.
وی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون با تکیه بر توان دانش و نوآوری متخصصان و کارکنان این مجموعه و استفاده ۱۰۰ درصدی از توان سازندگان داخلی و دانش‌بنیان، بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ میلیون مترمکعب گاز تولید و به خط سراسری ارسال شده است.
مدیر بهره‌برداری پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه با اشاره به اقدام‌های شایسته همسو با کاهش مشعل‌سوزی در این پالایشگاه تصریح کرد: طبق دستورهای  رئیس‌جمهور و وزیر نفت، با انجام پروژه کوتاه‌مدت کاهش مشعل‌سوزی تا پایان امسال بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب گاز صرفه‌جویی خواهد شد.
تیموری گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان تیرماه بیش از ۴۶ هزار تن گوگرد دانه‌بندی مرغوب در فازهای دوم و سوم مجتمع گاز پارس جنوبی تولید شده است.
وی یادآور شد: عملیات تعمیرات اساسی امسال پالایشگاه دوم پارس جنوبی هم از نهم شهریورماه آغاز می‌شود و این پالایشگاه برای تولید حداکثری گاز در فصل زمستان پیش رو آماده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.