از مخالفت امارات با تحریم نفتی اسرائیل تا وضعیت قرمز آلودگی هوا در سرزمین نفت

از مخالفت امارات با تحریم نفتی اسرائیل تا وضعیت قرمز آلودگی هوا در سرزمین نفت

⬅️مستمری و مقرری بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت به همراه مبلغ ۴ میلیون تومان «به‌عنوان عیدانه مناسبتی» پرداخت شد.
 

⬅️وضعیت قرمز آلودگی هوای سرزمین نفت در سایه عدم تعطیلی ادارات!امروز اهواز با شاخص آلودگی ۱۶۸، خرمشهر ۱۶۸، سوسنگرد ۱۵۵، شوشتر ۱۵۱ و ماهشهر و هندیجان ۱۵۶ در وضعیت ناسالم قرار دارند.

 

⬅️ الاخبار به نقل از خبرگزاری فرانسه: چند کشور از جمله الجزایر و لبنان در اجلاس سران کشورهای عربی و اسلامی برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه پیشنهاد تحریم نفتی اسرائیل را مطرح کردند که با مخالفت ۳ کشور عربی از جمله امارات همراه بود.

 

⬅️سنگدوینی عضو کمیسیون انرژی مجلس: تلاش برای دولتی کردن صندوق بازنشستگی نفت به هیچ عنوان قابل‌پذیرش نیست و به‌یقین نمایندگان با این کار به‌شدت مخالفت خواهند کرد.به گفته مراجع و علمای دینی ادغام صندوق‌های بازنشستگی نیازمند گرفتن اجازه از تک تک اعضای صندوق است، بنابراین این کار نه قانونی است و نه شرعی، از این رو ما اجازه ایجاد التهاب در صنعت نفت را نخواهیم داد.

 

⬅️مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:معتقدیم بحث کردن راجع به این مساله کاملا غیر قانونی است و حتی مصداق قانونی برای آن وجود ندارد.براساس صحبت های انجام شده انتظار داریم دوستان به این مسائل نپردازند و صحبت در این خصوص کاملا غیر قانونی است و باعث رنجش و بی انگیزگی کارکنان صنعت نفت می شود.

 

⬅️عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تانکر‌های انبار نفت شهران، انبار انفجاری متحرک هستند، بر ضرورت انتقال انبار نفت و پیگیری تغییر مسیر‌ها از مناطق مسکونی تاکید کرد.

 

⬅️منابع معتبر خبری: ۴۰ پالایشگاه چینی در ماه اکتبر حدود ۱.۴۵ میلیون بشکه نفت از ایران خریداری کرده‌اند که بیشترین رقم واردات ماهانه تاکنون بوده است.

 

⬅️موسسه مطالعات انرژی آکسفورد اعلام کرد تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه و بسته شدن میدان گازی تمار باعث شده مصر نتواند صادرات گاز به اروپا را افزایش دهد.

 

⬅️وزیر امور خارجه ترکمنستان طی بیانیه‌ای اعلام کرد قراردادی با عراق برای انتقال گاز به این کشور از طریق ایران امضا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.