راکعی: آینده‌ای پر امید در انتظار همه ما خواهد بود/ پزشکیان آمده که ایران را آباد کند

 

فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: آقای پزشکیان شجاعت اخلاقی دارد و آمده است که ایران را آباد کند. او آمده تبعیض‌هایی که درباره قشرها و ادیان و مذاهب به وجود آمده را بر طرف کند.

به گزارش زاگرونا به نقل از خبرنگار ایلنا، فاطمه راکعی در همایش زنان حامی پزشکیان گفت: ما در حوزه‌های مختلف زنان ذخیره‌ای غنی از فعالیت‌های دولتی و مدیریتی زنان در زمان اصلاحات داشتیم که رسمیت بیشتری یافت. طرح‌هایی به صورت لوایح تصویب رسیده و بعضی از این طرح‌ها در حال کار شدن است. امیدوارم زنان در عرصه اجتماعی و فرهنگی فعال باشند و امیدوارم موضوعاتی که تحقق پیدا نکرده تحقق پیدا کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: آقای پزشکیان شجاعت اخلاقی دارد و آمده است که ایران را آباد کند. او آمده تبعیض‌هایی که درباره قشرها و ادیان و مذاهب به وجود آمده را بر طرف کند.

راکعی تاکید کرد: نسل z نگران نباشد؛ آینده ای پر امید در انتظار همه ما است.

وی افزود: همه فعالان عرصه زنان و دختران در مسائل اجتماعی و فرهنگی که در سال‌های اخیر مشکلاتی برای فعالیت آنان ایجاد شده مطمئن باشند برای نسل‌های جدید دختران جوان برنامه‌ریزی داریم همه این‌ها در چارچوب قانون با توجه به سیاست‌های کلان نظام وجود دارد تا این نواقض رفع شود و آینده‌ای پر امید در انتظار همه ما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.