تبلیغات مشکوک پزشک قلابی باعث بازداشت او شد

رکنا: دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بافت از دستگیری پزشک قلابی در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: این پزشک قبل از هرگونه اقدام گسترده روانه زندان شد

به گزارش رکنا، قاضی حسنی نیا بیان کرد: پس از دریافت گزارشی از سوی سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان، مبنی بر تبلیغات پزشکی مشکوک یک فرد اهل ارومیه در این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت .

این مقام قضایی ادامه داد: این فرد جوان با دستور قضایی جلب ودر تحقیقات اولیه مشخص شد میزان تحصیلات متهم مقطع راهنمایی است.

دادستان بافت اظهار کرد:این پزشک قلابی به اتهام جعل عناوین علمی و دخالت در امور پزشکی با صدور قرار تامین کیفری مناسب روانه زندان شده است.

قاضی حسنی نیا خاطرنشان کرد:متهم با بیماران از طریق صفحه اینستاگرامش که متاسفانه دنبال کننده های زیادی نیز دارد ارتباط برقرار وخود را پزشک متخصص معرفی می کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت با اشاره به این که مدت فعالیت این فرد متقلب در این شهرستان طولانی نبوده و قبل از هرگونه اقدام گسترده ای بازداشت شده است ، اضافه کرد:در این خصوص دو متهم تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ آرامون فرمانده انتظامی بافت هم بیان کرد:این فرد به اتهام طبابت در انجام ارتوپدی بدون مدارک پزشکی ومداخله سودجویانه در امور پزشکی با تحقیقات محلی و تخصصی نیروهای پلیس امنیت دستگیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.