به تیم دوم زنیت هم می‌روم/ صعود بی‌دردسر به جام جهانی لذت ندارد!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی روز گذشته در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف عراق رفت که سردار آزمون یکی از مهاجمان کلیدی خود را در اختیار نداشت.

سردار در حال حاضر با زنیت در اردوی میان فصل در کشور امارات به سر می‌برد. باشگاه زنیت اعلام کرده بود تست کرونای آزمون مثبت بوده و به همین دلیل اجازه نداده است این بازیکن به اردوی تیم ملی ایران اضافه شود.

البته فدراسیون فوتبال ایران اعتقاد داشت زنیت در انتقال آزمون به اردوی تیم ملی کارشکنی می‌کند و احتمالاً ماجرا به دلخوری زنیت از مهاجم ایران به خاطر توافق ناگهانی با باشگاه بایر لورکوزن مربوط می‌شود؛ اتفاقی که حتی شایعه تبعید آزمون به تیم دوم زنیت تا زمان باقی مانده از قراردادش را در پی داشت.

همچنین روز گذشته بعضی از رسانه‌های روسیه خبر دادند آزمون گروه بازیکنان زنیت در یکی از شبکه‌های اجتماعی را ترک کرده است که این موضوع به شایعات جدایی زودهنگامش دامن زده است.

آزمون در یک گفتگو به تمام این مسائل و اتفاقات واکنش نشان داد و همچنین درباره صعود تیم ملی ایران به جام جهانی صحبت کرد.

وی در خصوص عدم حضورش در اردوی تیم ملی ایران گفت: متاسفانه تست امروز من (پنجشنبه) مثبت شد. اگر منفی در می‌آمد متاسفانه بازهم زنیت نمی‌گذاشت بیایم. ولی به این تصمیم احترام می‌گذارم. چیزی نمی‌شود گفت.

آزمون در خصوص پیروزی یک گله ایران برابر عراق تاکید کرد: امروز خیلی گل نزدیم. چقدر شانس داشتند. اگر توپ‌هایمان گل می‌شد، هفت، هشت گل می‌خوردند.

در ادامه این گفتگوی اینستاگرامی، «زیوبا» هم تیمی آزمون پیامی را برای او ارسال کرد. مهاجم ایران در واکنش به اتفاقاتی که در تیم زنیت برایش افتاده، ترک گروه این تیم را تکذیب کرد و گفت: آرتمچیک! من کار اشتباهی نکردم. گفتند من این چت را حذف کردم… نمی دانم چه می‌خواهند. من هرگز کار اشتباهی انجام نداده‌ام. اما هنوز مشکلی نیست.

سردار ادامه داد: آرتمچیک! دوستت دارم. هیچ مشکلی نیست. سه ماه دیگر برای زنیت می میرم. آنها از من می‌خواهند که به تیم دوم بروم؛ می‌روم. مشکلی نیست.

مهاجم تیم ملی ایران که در لحظاتی از صحبت‌هایش سرفه هم می‌کرد، در خصوص مثبت و منفی شدن تست‌های کرونایش اظهار کرد: کرونا شوخی اش گرفته است؛ یکبار مثبت در می‌آید یکبار منفی!

وی در واکنش به اینکه در امارات شرایط خوبی دارد، گفت: صفا چیست؟ یک هفته است کرونا دارم. قبل از آن هم تمرینات سنگین داشتیم.

سردار که در طول این گفتگو مدام با بعضی از بازیکنان تیم ملی شوخی می‌کرد، با اشاره به صعود زودهنگام ایران به جام جهانی هم گفت: این‌طوری هم کِیف نمی‌دهد بدون دردسر و چهار بازی جلوتر به جام جهانی بروید! یک مقدار استرس…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.