آمار عجیب پرسپولیس و ضربه از خودی‌ها/یحیی چطور از قهرمانی دور شد؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به امتیاز ۵۰ در پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر فصل جاری رسید که در پنج دیدار گذشته عجیب‌ترین نتایج را طی قهرمانی‌های متوالی خود در سال‌های اخیر گرفته است.

سرخپوشان پایتخت با تساوی بدون گل در دیدار مقابل هوادار به هشتمین امتیاز خود در پنج دیدار گذشته رسیدند تا شاگردان یحیی گل‌محمدی ضعیف‌ترین نتایج خود را در یک ماه گذشته ثبت کنند. دو پیروزی، یک شکست و دو تساوی حاصل تلاش تیمی است که در پنج قهرمانی متوالی خود هرگز از ۱۵ امتیاز ممکن کمتر از عدد ۱۰ را نگرفته بود.

یحیی در حالی با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال تهران، ۵ امتیاز کمتر دارد که پس از تساوی در دربی پایتخت تلاش زیادی برای حل مشکلات تیمش کرد. او دیگر قهرهای متوالی را کنار گذاشت تا در تمام تمرینات سال جدید نقش مؤثری داشته باشد اما ستاره‌های پرسپولیس نشان دادند همچنان با روزهای اوج خود فاصله زیاد دارند.

آمار عجیب پرسپولیس و ضربه از خودی‌ها/یحیی چطور از قهرمانی دور شد؟

پرسپولیس در تساوی مقابل هوادار توانست پس از مدت‌ها دروازه خود را بسته نگه دارد اما این تیم با وجود جذب شیرزود تمیروف در خط حمله و موقعیت‌های زیادی که برای گلزنی داشت نتوانست به این مهم برسد تا کار این تیم برای قهرمانی سخت‌تر از همیشه شود.

یحیی گل محمدی در حالی که تمام تلاش خود را برای حل مشکلات فنی تیمش به کار گرفته است با استیصال در کسب نتیجه روبرو است تا روزهای سختی را پشت سر بگذارد. کادر فنی سرخپوشان که در روزهای گذشته بارها به بنای قهرمانی این تیم اشاره کرده بودند فارغ از اشتباهات داوری در پنج دیدار قبلی این تیم نشانی از آن را به نمایش نگذاشتند.

باید دید مدافع عنوان قهرمانی در ۶ بازی باقیمانده خود چگونه می‌تواند نتایج نامطلوب هفته‌های گذشته را جبران کند تا کار سخت سبقت از استقلال را که به صدر جدول چسبیده است انجام دهد و رؤیای هواداران برای تکرار جام زرین قهرمانی فوتبال باشگاهی کشور را برآورده کند.

بازی‌های باقیمانده پرسپولیس در ۶ هفته پایانی فصل جاری به شرح زیر است:

* پرسپولیس – پیکان
* ذوب آهن اصفهان – پرسپولیس
* پرسپولیس – سپاهان
* تراکتور – پرسپولیس
* پرسپولیس – شهرخودرو
* فجر سپاسی – پرسپولیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.