حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار اظهار داشت: پس از عدم کسب نتیجه مناسب در دیدار برابر الدحیل که منجر به حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا شد شاگردان گل محمدی نیاز به پیروزی در این دیدار داشتند که از لحاظ روحی و روانی خود را برای دیدارهای پیش رو آماده کنند، خدا را شکر این اتفاق رخ داد و نمایش خوبی را از این تیم مقابل هوادار شاهد بودیم و در اکثر خطوط بازیکنان توانستند عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایس بگذارند.
او ادامه داد: اکنون باید بازیکنان ریکاوری شوند تا خود را برای دیدار با استقلال آماده کنند. کاری به سبک بازی پرسپولیس در برابر هوادار ندارم مهم پیروزی در بازی بود که خدا را شکر پرسپولیس به این مهم دست یافت.

باهویی به پرسپولیس کمک کرده
پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد نبیل باهویی در نبود شهاب زاهدی گفت: این بازیکن هم در حد توان خود به پرسپولیس کمک کرده است. اما این تیم حتماً باید در نیم فصل تقویت شود و نیازمند مهاجمان بیشتری است چون رقیبان پرسپولیس دارای بازیکنان بسیار خوبی هستند و اگر مدیران پرسپولیس این تیم را تقویت نکنند مسلماً کار سختی را در رقابت با تیم‌های مدعی قهرمانی خواهند داشت. هم سپاهان و هم استقلال تهران یک تیم کامل را در نیمکت‌های خود دارند اما یحیی گل محمدی با کمبود بازیکن مواجه است و در همین دیدار با هوادار نیمکت پرسپولیس را بیشتر بازیکنان جوان که از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان منتقل شده بودند، تشکیل می‌دادند.
جوانگرایی زمان می‌خواهد
درخشان افزود: استفاده از بازیکنان جوان کار بدی نیست و بسیار هم برای آینده یک تیم مفید است اما این بازیکنان باید در کنار افراد باتجربه بازی کنند تا زودتر بتوانند خود را به ترکیب تیم اضافه کنند و یک دفعه نمی‌شود از این بازیکنان در تمام خطوط استفاده کنیم. محمد عمری نمونه بارز استفاده مناسب از یک بازیکن جوان است او در سال‌های گذشته به عنوان یار تعویضی در زمین حضور پیدا می‌کرد و نمایش خوبی که داشت توانست به ترکیب اصلی تیم راه یابد و اکنون می‌بینید که می‌تواند به خوبی پرسپولیس را در شرایط بحرانی کمک کند و نمایش قابل قبولی هم در دیدار برابر الدحیل و هم در بازی با هوادار داشت.

نمی‌شود دربی را پیش بینی کرد
کارشناس فوتبال درباره دربی پایتخت که روز پنج‌شنبه ۲۳ آذر برگزار خواهد شد گفت: هر دو تیم استقلال و پرسپولیس برای این بازی شرایط خوبی دارند و با توجه به حساسیت همیشگی دربی به نظرم این بازی را از سایر مسابقات مجزا می‌کند. هیچ وقت نمی‌توان نتیجه این بازی را از قبل پیش بینی کرد، بارها شاهد این موضوع بوده ایم که پرسپولیس در صدر جدول و استقلال در رده‌های دیگر وجود داشت و همه انتظار پیروزی از پرسپولیس را داشتند اما استقلال خیلی بهتر بازی کرد و توانست پیروز بازی شود و یا بالعکس، با توجه به مربیان خوبی که روی نیمکت هر دو تیم حضور دارند به نظرم شاهد یک دیدار تماشاگرپسند خواهیم بود تا هم هوادارانی که داخل ورزشگاه حضور دارند از تماشای بازی لذت ببرند و هم هوادارانی که از پای گیرنده‌ها بازی را تماشا می‌کنند از دیدن آن پشیمان نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.