شهر زیر باران بی سابقه، هیئت رئیسه شورا بدنبال بی شهردار کردن شهر!!

در حالی که بدلیل بارندگی کم نظیر در روزهای اخیر و در شرایطی که همه عوامل شهرداری برای کاهش پیامدهای بارندگی سیل آسای اخیر بسیج شده اند هیئت رئیسه شورا بدنبال ماجرای فرسایشی سال گذشته یعنی کنارزدن شهردار در ششم فروردین هستند!

در حالی که بدلیل فقدان شبکه آبهای سطحی در اهواز و ضعف سیستم دفع فاضلاب شهری، هرساله شاهد آب گرفتگی معابر و خیابانها هستیم و در روزهای اخیر نیز این وضعیت را شاهد بوده ایم و در شرایطی که همه توان و انرژی مدیریت و نیروهای شهرداری می بایست به مدیریت این بحران معطوف باشد مخالفان شهردار همچنان ماجرای فرسایشی سال گذشته را پی می گیرند. این درحالیست که هنوز مهمانان نوروزی در شهر هستند و تشکیل جلسه ای در هفته اول سال با چنین دستور کاری مایه تعجب افکار عمومی است و نشانی جز نوعی لجاجت فرسایشی ندارد.

مشخص نیست در حالی که شهر با بحران بارندگی سیل آسا مواجه است و مهمانان نوروزی هنوز از شهر نرفته اند مخالفان شهردار به چه دلیلی بی شهردار شدن شهر را دنبال می کنند!

بنظر می رسد مسئولان عالی استان می بایست در این خصوص وارد عمل شده و اجازه ندهند جلسات شورا که می بایست به فضایی برای همگرایی و هم افزایی شورا و شهرداری برای مدیریت وضعیت شهر شود تبدیل به جلسات پر از اختلاف و بی ثمر و تعطیلی شورا شود.

تداوم وضعیتی که در سال گذشته شاهد آن بودیم قابل پذیرش نیست و مدیریت عالی استان میبایست نسبت به بی ثباتی در مدیریت شهری و عوارض و پیامدهای آن تذکرها و هشدارهای لازم را بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.