انتقاد شدید نیروهای انقلابی از تلاش برای مصادره سیاسی شهرداری اهواز/ این اظهارات آسیب به جریان نیروهای انقلابی است

در روزهای اخیر برخی افراد در مصاحبه هایی که تحت عناوینی چون ائتلاف نیروی انقلاب انجام می شوند با اظهارنظرهای سیاسی خواهان برکناری شهردار اهواز شده اند. اینگونه اظهارات که توسط چندتن از افراد صورت می گیرد با موضع گیری هایی از سوی طیف گسترده ای از نیروهای انقلابی روبرو شده که معتقدند این افراد نماینده بخش اندکی از افراد منتسب به این جریان سیاسی هستند.
یکی از فعالان پیشکسوت اصولگرایی استان در همین رابطه گفته است: سیاسی کردن شهرداری خواست قاطبه نیروهای انقلابی استان نیست و نباید با اظهارنظرهای سیاسی و جناحی، شهرداری را به ورطه مسائل سیاسی انداخت. وی با انتقادها از تلاش برای سیاسی کردن شهرداری گفت: برخلاف این فشارها ما معتقدیم خدمت به مردم مهم است و شهردار باید پاسدار بیت المال باشد و اجازه ندهد امکانات شهرداری به نفع یک جریان محدود چندنفره سیاسی قرار بگیرد. وی گفت: شهردار باید با قدرت به فعالیت خود ادامه دهد و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در انجام خدمت انقلابی و جهادی به مردم را دنبال کند. این فعال سیاسی افزود: برخی از آقایان بدلیل آنکه نظرات شخصی شان تامین نشده بگونه ای از عملکرد شهرداری انتقاد می کنند گویی که نقشی در روی کار آمدن این شورا و مدیریت شهرداری نداشته اند در حالیکه اگر آنطور که این آقایان می گویند همه چیز تیره و تار است اولین کسانی که باید امروز پاسخگوی مردم و متدینین باشند خود این آقایان هستند. وی در عین حال گفت: با وجود همه مشکلات و محدودیت ها ما در مجموع عملکرد شهردار را مثبت ارزیابی می کنیم و معتقدیم اینگونه اظهارات به کلیت جریان نیروهای انقلابی آسیب خواهد زد.
در چند روز گذشته پیام های متعددی از برخی فعالان سیاسی و شهروندان به دست ما رسیده که از خواهان پرهیز از اظهارنظر ها و جدل های سیاسی پیرامون شهرداری هستند. به گفته آنان شهرداری اهواز نهادی عمومی است که با پول همه مردم اداره می شود و تقسیم بندی های سیاسی و بهره برداری یک طیف اقلیت از یک جریان سیاسی، برخلاف امانتداری و خواست مردم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.