دشمنان قسم خورده نظام از حادثه‌های کوچک در کشور ما، سوءاستفاده می‌کنند

سیاوش محمودی در جلسه تقدیر و تکریم از نیروهای انتظامی که امروز (۱۸ مهرماه) در شورای شهر اهواز برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدای فراجا اظهار کرد: از تلاش و مجاهدت‌های این دلاورمردان که در حوزه امنیت و نظم‌بخشی به کشور انجام می‌دهند، تشکر می‌کنیم.

وی افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، در اتفاقات اخیر به نیروی انتظامی و بسیج ظلم شد. دشمنان قسم خورده نظام از حادثه‌های کوچکی که در کشور ما رخ می‌دهد، سوءاستفاده می‌کنند و به دنبال بهانه‌جویی برای ایجاد اغتشاشات در کشور هستند این در حالی است که از سال ۲۰۱۹ تا سال ۲۰۲۱ در آمریکا بالغ بر ۴ هزار زن توسط پلیس این کشور کشته شدند. امسال نیز تاکنون بالغ بر ۷۰۰ زن توسط پلیس آمریکا کشته شده‌اند.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: کشوری که مدعی حقوق بشر است، برای یک حادثه در کشور ما که در آن تقصیری متوجه نیروی انتظامی ما نبود، این گونه بلوا و اغتشاش در کشورمان راه انداخت.

محمودی بیان کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی با تدبیر و اقتدار بدون استفاده از سلاح، اغتشاشات را جمع کرد و امنیت را به کشور برگرداند.

همکاری با پلیس برای ارتقای امنیت، وظیفه همه است

سید ناصر مهداوی عضو شورای شهر اهواز نیز در این جلسه گفت: با توجه به وضعیت فرهنگی، اجتماعی و قومی خوزستان نیروی انتظامی همیشه سعی بر معرفی درست هنجارها و داشتن شناخت کافی از این هنجار داشته است.

وی افزود: امنیت نسبی است و شامل موضوعات مختلفی می‌شود. همه می‌دانیم اگر در حوزه‌های مختلف مشکلی رخ دهد، نخستین سنگر دفاع از مشکلات نیروی انتظامی است.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: سرریز مشکلات به سمت نیروی انتظامی است و این نهاد متحمل بار سنگینی است که به همه آن‌ها دست مریزاد می‌گوییم.

مهداوی با بیان اینکه همکاری با پلیس برای ارتقای امنیت، وظیفه همه است، عنوان کرد: هر چه تامین امنیت بیشتر شود، موجب پیشرفت در حوزه‌های مختلف می‌شود و شهرداری و شورای شهر آمادگی دارند در این راستا با نیروی انتظامی همکاری داشته باشد.

 

 

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.