۞ نکته آموزشی:
اغلب مردم با چنان عجله و شتابي به سوي داشتن يك زندگي خوب حركت مي كنند، كه از كنار آن رد مي‌شوند.
Saturday, 3 December , 2022
امروز : شنبه, ۱۲ آذر , ۱۴۰۱ - 10 جماد أول 1444
شناسه خبر : 416232
  پرینت تاریخ انتشار : 26 آبان 1401 - 3:14 |

هفتمین گردهمایی مدیران روابط عمومی زنجیره آهن و فولاد کشور با حضور شرکت فولاد خوزستان برگزار شد

به گزارش دنیای معدن در این نشست، سید‌رسول خلیفه‌سلطان دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد از نقش تاثیرگذار روابط‌عمومی در اقناع افکار عمومی و تحقق اهداف شرکت ها و زنجیره آهن و فولاد و تبیین تاثیرات آن در کارآفرینی و تولید ثروت ملی گفت و افزود: فعالان این عرصه باید با استفاده از روش‌های گوناگون و به […]

هفتمین گردهمایی مدیران روابط عمومی زنجیره آهن و فولاد کشور با حضور شرکت فولاد خوزستان برگزار شد
زاگرس آنلاین-زاگرونا؛

به گزارش دنیای معدن در این نشست، سید‌رسول خلیفه‌سلطان دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد از نقش تاثیرگذار روابط‌عمومی در اقناع افکار عمومی و تحقق اهداف شرکت ها و زنجیره آهن و فولاد و تبیین تاثیرات آن در کارآفرینی و تولید ثروت ملی گفت و افزود: فعالان این عرصه باید با استفاده از روش‌های گوناگون و به روز در مسیر تعالی سازمانی و رشد تولید گام بردارند. شرکت‌های صنعتی همواره به دنبال راه‌هایی برای به دست آوردن مشتریان جدید و حفظ مشتریان وفادار خود هستند، به همین دلیل باید راه‌هایی را پیدا کنند تا در چشم‌اندازی رقابتی، در ذهن مشتریان خود باقی بمانند. این بخش از وظایف ذاتی روابط‌عمومی است.

محمد جامعی سرپرست مدیریت روابط‌عمومی فولاد خوزستان، هدف اصلی فعالیت‌ روابط‌عمومی را خدمت به دو‌ مساله پایداری تولید و افزایش سودآوری دانست و گفت: صنعت فولاد با دو چالش آنی و آتی روبروست که هر کدام راهکارهای جداگانه‌ای دارد.

وی در ادامه اذعان داشت: باید به سمت هم‌افزایی حرکت کنیم، به طوری که راهبرد مشترکی در میان روابط‌عمومی‌های انجمن حاکم باشد. یکی از بهترین راهبردهای رسانه ای حرکت از رپرتاژ آگهی به سوی تولید محتوای موردنیاز روز صنعت فولاد است.

جامعی تصمیمات اخیر در خصوص صادرات فولاد را یکی از چالش‌های صنعت فولاد دانست و افزود: روابط عمومی ها موظفند با انعکاس ابعاد پنهان این مساله، فضای بازنگری در این اقدام را برای تصمیم‌گیران مربوطه مهیا کنند.

وی در پایان از آمادگی این شرکت برای دعوت از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس گفت و افزود: پیشنهاد استفاده از ظرفیت نمایندگان کمیسیون‌های تخصصی در پیشبرد اهداف صنعت فولاد، مناسب است. مجموعه فولاد خوزستان آمادگی میزبانی اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با هدف اعلام چالش‌ها، انتظارات و پیشنهادات مدیران عامل و مدیران روابط‌عمومی صنعت فولاد را دارد.

گفتنی است، در پایان این نشست هیات اجرایی کمیته روابط عمومی انجمن تولید کنندگان ایران متشکل از مدیران روابط عمومی: فولاد خوزستان، فولاد مبارکه، ذوب آهن، فولاد خراسان،‌ چادرملو و گل گهر انتخاب گردید.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تحریریه زاگرس آنلاین منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.