استقبال از ۵ شهید گمنام در فرودگاه شهرکرد

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: شهدای گمنامی که در استان تشییع و خاکسپاری می‌شوند از ۱۷ تا ۳۰ سال سن دارند که سه شهید در سال ۶۷ در شلمچه، یک شهید در عملیات خیبر در جزایر مجنون و یک شهید در عملیات رمضان در شرق بصره به شهادت رسیده‌اند.

به گفته سرهنگ ذوالفقاری، پیکر مطهر ۲ شهید در شهرکرد در شهرک منظریه و قطب صنعتی، سه شهید هم در شهرستان‌های کوهرنگ منطقه بازفت، پردنجان شهرستان فارسان و ریگ شهرستان لردگان خاکسپاری می‌شوند.

وی افزود: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) یک شهید در شهرکرد و همچنین سه شهید در شهرستان‌های کوهرنگ، فارسان و لردگان تشییع و خاکسپاری می‌شوند و یک شهید دیگر هم در شهرکرد همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی روز ۱۳ دی‌ماه تشییع خواهد شد.

ذوالفقاری گفت: در ایام حضور شهدا در سطح استان برنامه‌های مختلف از جمله استقبال از شهدا در فرودگاه شهرکرد، نواختن زنگ لاله‌های سرخ در مدارس با حضور پیکر مطهر شهدا، آئین وداع با شهیدان، شام غریبان حضرت زهرا (س) و شهدای گمنام، ویژه برنامه سردار دل‌ها در طول هفته مقاومت و بصیرت برگزار می‌شود.

وی به راه‌اندازی پویش “خوش آمدی قهرمان” در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: این پویش برای استقبال مجازی از آئین‌های تشییع شهدا فعال شده است.