پاسخ منفی یحیی گل محمدی به پیشنهاد خرید گادوین منشا

حادثه ۲۴ –  خبردار شدیم یحیی گل محمدی به پیشنهاد خرید گادوین منشا مهاجم ناموفق این فصل مس رفسنجان پاسخ منفی داده است.

در پایان رقابت‌های لیگ بیست و یکم گادوین منشا مهاجم باتجربه نیجریه‌ای تیم مس رفسنجان با ثبت ۱۴ گل، آقای گل شد تا کفش طلا را از آن خود کند. منشا سابقه حضور در تیم‌های استقلال، پرسپولیس و پیکان را هم در کارنامه دارد بلافاصله پس از پایان لیگ بیست و یکم به یحیی گل‌محمدی پیشنهاد شد.

 آقای گل فصل گذشته اما با وجود مذاکره با پرسپولیس، در نهایت با مدیران باشگاه مس رفسنجان برای تمدید قراردادش به توافق رسید تا در لیگ بیست و دوم نیز در جمع شاگردان محمد ربیعی قرار داشته باشد.

منشا در شرایطی قراردادش را با مس تمدید کرد که مدیران این باشگاه لوسیانو پریرا را هم جذب کرده بودند و انتظار می‌رفت زوج منشا-پریرا به یکی از موفق‌ترین زوج‌های تهاجمی لیگ بیست‌ودوم تبدیل شود اما مهاجم نیجریه‌ای همه را از خود ناامید کرد!

محمد ربیعی در ابتدای فصل نام منشا را در ترکیب اصلی تیمش جای می‌داد اما در میانه‌های نیم‌فصل نخست تصمیم گرفت تا گادوین منشا را نیمکت‌نشین کند تا بلکه خروج از ترکیب ۱۱ نفره مس بتواند شوک مثبتی به این مهاجم نیجریه‌ای وارد کند اما این تصمیم ربیعی اثربخش نبود و به نظر می‌رسد کاسه صبر او در قبال عملکرد ناموفق گادوین منشا در لیگ بیست‌ودوم در آستانه سرریز شدن است.

حالا گادوین منشا تصمیم به جدایی گرفته است. به تازگی در خبرها آمده بود؛ یکی از بازیکنان خارجی که به گل‌محمدی معرفی شده و خودش نیز علاقه‌مند به بازگشت به جمع سرخپوشان است، گادوین منشاست. مهاجمی که بعد از آقای گل شدن در لیگ در تابستان مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار گرفت اما از نظر مالی با پرسپولیس به توافق نرسید تا با قراردادی خوب در مس رفسنجان ماندنی شود. حالا او بعد از سپری کردن یک نیم‌فصل بد در مس رفسنجان پیغام داده که حاضر است به پرسپولیس برگردد.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که یحیی گل‌محمدی فعلاً به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است. ظاهراً سرمربی پرسپولیس دو دلیل برای این جواب منفی دارد؛ اول اینکه گادوین منشا در تابستان گذشته با پرسپولیس مذاکره، بازارگرمی کرده و در نهایت قراردادش با مس رفسنجان تمدید شد. دوم آن که یحیی گل محمدی معتقد است شیخ دیاباته را دارد که به نظرش از گادوین منشا گلزن‌تر است!

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه ۲۴ بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه ۲۴ را در اینجا دنبال کنید.