رفع مشکل آب همه روستاهای خوزستان تا پایان سال آینده

محمدرضا کرمی نژاد در مراسم افتتاحیه طرح آبرسانی به روستاهای جسانیه بزرگ اظهار کرد: عزم دولت سیزدهم برای حل مشکلات آبی خوزستان است و از ابتدای دولت تاکنون تلاش‌های بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی افزود: از ۴ هزار و ۴۰۰ روستای خوزستان، مشکل آب یک هزار و ۷۰۰ روستا حل شده است. از این تعداد ۹۲۳ روستا اصلا آب نداشتند و یا با تنش جدی و شدید آب مواجه بودند که خوشبختانه مشکل آب آن ها حل شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: مشکل باقی روستاهایی که با مشکل آب در خوزستان مواجه هستند تا پایان سال آینده حل خواهد شد.

کرمی نژاد با اشاره به بهره‌برداری از طرح آبرسانی به روستاهای جسانیه بزرگ عنوان کرد: این پروژه به ۱۴ روستاهای مسیر لامی که در مرکز جسانیه بزرگ قرار دارند آبرسانی می‌کند.

وی عنوان کرد: آب این روستاها پیش از این از رودخانه کارون تامین می‌شد که با ec ۱۸۰۰ میکروموس بود اما با این طرح از آب رودخانه دز با ec حدود ۶۰۰ میکروموس استفاده خواهند کرد.

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: با اجرای طرح آبرسانی به روستاهای جسانیه بزرگ کیفیت آب تامین شده بسیار خوب و مستمر شده است و منطقه با قطعی آب مواجه نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.