ماجرای شایعه استیضاح شهردار اهواز چیست؟

حجت‌الله زارع‌زاده با اشاره به مطرح شدن موضوع استیضاح و عزل شهردار اهواز اظهار کرد: چنین خبرهایی کذب محض است. امینی، شهردار اهواز است و با اقتدار کار خود را ادامه خواهد داد.

وی در خصوص مطرح شدن صحبت‌هایی مبنی بر برگزاری جلسه فوق‌العاده اعضای شورای شهر برای تصمیم‌گیری در مورد عزل شهردار اهواز افزود: جلسه‌ای که بنده از آن خبر داشته باشم در این خصوص برگزار نشده است.

نایب رئیس شورای شهر اهواز عنوان کرد: باید توجه شود که آقای امینی در شهری شهردار شده که انبوه مشکلات سال‌های گذشته را به ارث برده است؛ اهواز شهری است که در آن شاهد مدیریت‌های جزیره‌ای هستیم به گونه‌ای که هر مدیری سعی می‌کند، حوزه کاری خود را پیش ببرد اما شهردار اهواز در مدت فعالیتش در بیش از ۱۹ ماه، همه تلاش خود را برای حل مشکلات شهر انجام داده است.

وی بیان کرد: انتظار نداریم شهردار اهواز مشکلات ۴۰ ساله این شهر را در مدت ۱۹ ماه حل کند. کارهای بسیار خوبی انجام شده و کارهای انباشته‌شده‌ای نیز از سال‌های گذشته در شهر وجود دارد که باید یکی پس از دیگری حل شوند.

زارع‌زاده با اشاره به دلایل انتشار این شایعه‌ها عنوان کرد: دلیل انتشار این شایعه‌ها به ۲۰ ماه پیش می‌گردد که با انتخاب آقای امینی، با مقاومت جدی برای ورود یک مدیر غیر بومی مواجه شدیم؛ در حالی که اهواز بیش از ۴۰ سال توسط مدیران بومی اداره می‌شد. اگر اهواز خوب است که الحمدالله اما اگر اهواز ویرانه است، ویرانگی آن حاصل مدیریت ۴۴ سال گذشته کسانی است که بر این شهر مدیریت کرده‌اند.

وی بیان کرد: برخی بر نمی‌تابند که آقای امینی موفق شود زیرا تصمیمات آیندگانی که قرار است بعد از ما شهردارهای آینده را انتخاب کنند، تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.