امکان ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان در خوزستان فراهم است

مسعود حمیدی نژاد در نشست ستاد استانی ثبت نام در محل این اداره کل با تاکید بر نظارت هر چه بیشتر و بهتر بر روند ثبت نام دانش آموزان بیان کرد: ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی جدید با شعار “ثبت نام مطلوب، عدالت محوری و خانواده مداری” انجام می‌شود لذا مهم ترین هدف این اداره کل در بحث ثبت نام دانش آموزان، رعایت عدالت آموزشی در تمام نقاط استان بوده و تمام تلاش این مجموعه رعایت مفاد شیوه نامه ثبت نام است.

وی افزود: ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از نهم اردیبشهت ماه آغاز شده و ثبت نام پایه هفتم به عنوان ورودی متوسطه اول از اول تیرماه آغاز خواهد شد.

حمیدی نژاد ادامه داد: ثبت نام میان پایه های تحصیلی نیازی به حضور والدین نیست و مهم ترین هدف آموزش و پرورش پوشش حداکثری ثبت نام دانش آموزان در استان است.
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: بر اساس دستورالعمل وزارتخانه فرآیند ثبت نام تمامی دانش آموزان ورودی دوره های تحصیلی در مدارس دولتی و غیردولتی به صورت حضوری و الکترونیکی و از طریق سامانه sida.medu.ir و با مسئولیت مدیر مدرسه انجام خواهد شد.

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و یکصد هزار نفر است که در بیش از ۱۰ هزار مدرسه دولتی و غیر دولتی مشغول به تحصیل هستند.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.