توصیه به سرمربی جدید استقلال برای موفقیت/ دوری از اتفاق ناخوشایند

توصیه به سرمربی جدید استقلال برای موفقیت/ دوری از اتفاق ناخوشایند

علیرضا اکبرپور در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص انتخاب نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال گفت: خوشحالم که استقلال سرمربی خود را شناخت و حالا باید منتظر انتخاب نفرات جدید، شروع تمرینات و عملکرد نکونام در استقلال باشیم. فصل برای استقلال خوب به پایان نرسید و استقلال دستش از رسیدن به جام کوتاه ماند؛ اما هواداران امیدوارند که استقلال در فصل جدید با نکونام به موفقیت دست پیدا کند و این فصل را با قهرمانی به پایان برساند.
پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: جواد نکونام باید مراقب حاشیه‌ها باشد. او می‌داند کار در استقلال سخت است و به طور حتم عده‌ای نمی‌خواهند او در استقلال موفق باشد. بنابراین نباید اجازه دهد اطرافش بیش از اندازه شلوغ شود، چون در این صورت تمرکزش بر هم می‌خورد. استقلال با نکونام به آرامش نیاز دارد، آرامشی که بین تمامی ارکان باشگاه به وجود بیاید تا تیم با یک وحدت و همدلی به اهدافی که در سر دارد برسد.
اکبرپور خاطرنشان کرد: نکونام باید هر چه زودتر نفرات مورد نظر خود را جذب کند، او باید اسکلت فصل گذشته را حفظ کرده و چند بازیکن جدید را برای برطرف کردن نقاط ضعف به خدمت بگیرد تا امسال شاهد یک استقلال پر قدرت باشیم.
وی در مورد حمایت هواداران استقلال از نکونام گفت: طرفداران استقلال برای نکونام سنگ تمام گذاشتند و با تمام توان از نکونام حمایت کردند. حالا نوبت کادر فنی استقلال است که با حمایت هواداران بتواند به موفقیت برسد.
این پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص قهرمانی تیم ملی در مسابقات کافا گفت: بازی‌ها سطح کیفی بالایی نداشت؛ اما برای هماهنگی تیم ملی و شناخت بیشتر بازیکنان نسبت به هم خوب بود، کادر فنی تیم ملی هم تا حدودی توانسته به نقاط ضعف تیم ملی دست پیدا کند تا بتواند آنها را برطرف کند.
وی تاکید کرد: تیم ملی کشورمان به بازی‌های تدارکاتی بیشتر با تیم‌های پر قدرت نیاز دارد تا بتواند محک بیشتری بخورد و کادر فنی نقاط ضعف تیم ملی را بهتر بشناسد، ملی پوشان ما در جام ملت‌های آسیا حریفانی پر قدرتی پیش رو خواهند داشت و قلعه نویی می‌داند اگر می‌خواهد موفق باشد باید یک تیم کامل را به جام ملت‌های آسیا ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.