خواسته‌های نکونام را برآورده کنیم/ انحلال کمیته فنی طبیعی بود 

خواسته‌های نکونام را برآورده کنیم/ انحلال کمیته فنی طبیعی بود 

حسین فرزامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به شرایط استقلال در نقل و انتقالات پس از انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی گفت: استقلال این روزها در تب و تاب نقل و انتقالات است و تلاش می‌کند تا بهترین‌ها را به استقلال بیاورد. او در تلاش است تا بتواند با بازیکنان فصل گذشته هم به توافق رسیده و با آنها قرارداد تمدید کند. نکونام خودش به طور مستقیم با برخی از بازیکنان ارتباط می‌گیرد تا بتواند آنها را متقاعد کند که به استقلال بیایند.
عضو پیشین هیئت مدیره استقلال در خصوص نقش مدیران استقلال در این شرایط حساس یادآور شد: قرار نیست نکونام خودش به تنهایی همه کارها را انجام بدهد. مهمترین مسئله این است که مسئولان استقلال هر چه زودتر منابع مالی را فراهم کنند تا نکونام دغدغه‌ای برای جذب بازیکنان جدید نداشته باشد. ضمن اینکه بازیکنان فصل گذشته که طلبکارند هم به مطالبات خود برسند تا هرچه زودتر قراردادشان را تمدید کنند.
وی در مورد سقف قرارداد تعیین شده برای لیگ برتر فوتبال یادآور شد: این تصمیمات بچگانه فقط در فوتبال ما رخ می‌دهد. سقف قرارداد چه معنایی دارد؟ باشگاه و بازیکن خیلی راحت می‌توانند جدای از این قرارداد که دارای سقف است با یک مبلغ دیگر هم به توافق برسند یعنی پول زیر میزی رد و بدل بشود. مسئولان فوتبال کشور ما تا چه زمانی می‌خواهند اشتباه کنند و همچنان بر اشتباه خود اصرار داشته باشند؟
فرزامی تاکید کرد: پرداخت رقم قرارداد به بازیکن باید متناسب با توانایی بازیکن باشد و این سقف قرارداد تنها باعث می‌شود تا مدیران باشگاه‌ها قوانین را دور بزنند
عضو پیشین هیئت مدیره استقلال در خصوص انحلال کمیته فنی هم گفت: خیلی واضح بود که این اتفاق خواهد افتاد، سالهاست نه تنها در استقلال بلکه در کل فوتبال ما کمیته فنی هیچ نقش و تاثیری نداشته و ندارد و تنها تبدیل به یک اسم شده است. در استقلال هم این اتفاق چندین بار افتاد اما عمر کمیته به یک ماه هم نکشید. بنابراین باشگاه استقلال به جای اینکه کمیته فنی تشکیل دهد دنبال تامین منابع مالی باشد.
فرزامی در پایان خاطر نشان کرد: در هفته‌های گذشته هواداران با تمام وجود از نکونام حمایت کردند. این حمایت باید از سوی پیشکسوتان هم باشد. همه باید دست به دست هم دهیم و از تیم حمایت کنیم، نکونام هم باید تمام تلاش خود را به کار ببندد تا با حمایت هواداران و پیشکسوتان موفق باشد، او راه سخت و طولانی در پیش دارد که جز با حمایت مدیران استقلال، هواداران و پیشکسوتان موفق نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.