فریب نتیجه بازی بانفت را نمی‌خوریم/مشکلات استقلال همچنان پابرجاست

فریب نتیجه بازی بانفت را نمی‌خوریم/مشکلات استقلال همچنان پابرجاست

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال که در نخستین دیدار خود برابر نفت آبادان به پیروزی ۳ بر صفر رسیده بود، در دومین دیدار خود روز پنجشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی و در غیاب تماشاگرانش به مصاف تیم ملوان خواهد رفت.
جواد نکونام در نشست خبری این دیدار که امروز چهارشنبه برگزار شد، گفت: همه می دانند که با توجه به اتفاقاتی که قبل از شروع فصل برای استقلال رخ داد ما این فصل را چگونه و با چه تغییراتی آغاز کردیم.
وی ادامه داد: تغییرات پرتعداد و حواشی که برای تیم ما به وجود آورده بود شرایط را سخت کرد که دیگر نمی خواهم در موردش صحبت کنیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: در دیدار برابر صنعت نفت بازیکنانم زحمات زیادی کشیدند تا با ارائه بهترین عملکردشان به پیروزی برسند و سه امتیاز ارزشمند را به خود اختصاص دهند.
جواد نکونام با اشاره به تجربه ای که از حضور در فوتبال دارد گفت: من با فوتبال زندگی کرده ام و می دانم نباید فریب نتیجه دیدار با صنعت نفت را بخوریم. مشکلات ما هنوز پابرجاست و نیاز نمی بینم بخواهم دوباره در موردش صحبت کنم. بازیکنانم نباید مغرور باشند اما واقعیت این است که مشکلات هنوز پابرجاست.
سرمربی تیم فوتبال استقلال از دیدار با ملوان به عنوان یک بازی سخت نام کرد و گفت: با این که آنها بازی اول‌شان را باختند اما واقعا تیم خوب و سختکوشی هستند. هم در خط حمله و هم در خط دفاع عملکرد خوبی دارند.
جواد نکونام ادامه داد: بازی سختی برابر ملوان خواهیم داشت. آنها تیم ریشه دار و قدیمی هستند و بازیکنانم باید با تمرکز بالا در این دیدار به میدان بروند و تا پایان کار بازی نیز باید با همین تمرکز جلو بروند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد انتشار فهرست بازیکنان مد نظرش از سوی مدیریت قبلی باشگاه گفت: آن لیستی بود که من به حجت کریمی دادم و از او تشکر می‌کنم که تا روزی که در استقلال بود، برای این باشگاه بزرگ زحمت کشید. من دوست نداشتم در این برهه تنها بمانم.
وی ادامه داد: اینطور نبود که من همه نفرات آن لیست را بخواهم. گفتیم ببینید می‌توانید کدام بازیکنان را جذب کنید که باز هم خدا را شکر ۲ بازیکن را جذب کردیم. لیست‌های دیگری هم بود که من دادم و برای جذب بازیکنان دیگری هم درخواست داشتم اما مشکلات که کنار هم بود و باعث شد بازیکن نگیریم.
سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: هیچ مشکل شخصی با هیچکس ندارم. برای منافع تیم، باشگاه بزرگ استقلال و هواداران وظیفه‌ام است دعوا کنم و می‌جنگم تا بهترین امکانات، بهترین زمین و بهترین لباس را داشته باشیم و همه با هم شرایطی فراهم کنیم که هواداران لذت ببرند. با هیچکس خصومت شخصی ندارم اما در کارم وقتی با هر تیمی باشم به ویژه اکنون که اسم بزرگ استقلال مطرح است، وظیفه دارم از حق و حقوق تیم و بازیکنانم دفاع کنم. تمام این صحبت‌ها نیز ختم به بازیکن گرفتن می‌شود و خواسته دیگری ندارم و نخواهم داشت.
نکونام در مورد جلسه اش با علی خطیر گفت: در آخرین جلسه تصمیم بر این شد تمام بازیکنان سال گذشته را نگه داریم و بازیکن جدیدی هم نگیریم. اگر هوادار خواسته‌ای دارد و تیمی در حد قهرمانی می‌خواهد، باشگاه باید بازیکن جذب کند ولی در صحبتی که داشتیم، قرار شد با همین بازیکنان کارمان را ادامه بدهیم، نفراتی که قرارداد نبستند به تیم بازگردند و بازیکن جدیدی هم نمی‌توانیم به استقلال اضافه کنیم. من هم این موضوع را قبول کرده و دیدید این بازیکنان را به تیم بازگرداندم. در بازی اول دیدید آرمان رمضانی با ۲ جلسه تمرین کردن با استقلال، برای ما بازی کرد و بهترین عملکرد را هم داشت.
سرمربی آبی پوشان درپاسخ به این سوال که هواداران استقلال امسال باید چه انتظاری از این تیم داشته باشند و آیا اگر آبی‌پوشان قهرمان نشوند، ناکامی به حساب نمی‌آید، گفت: مدیریت باشگاه گفت حتی با عنوان چهاردهمی نیز پشت من است اما هوادار دوست دارد تیمش مدعی باشد. ما در بین این هواداران زندگی می‌کنیم و با آنها هستیم. خانواده، دوست و آشنا همه دوست دارند استقلال قوی باشد تا دست کم سربلند باشند. آن هم در این جنگ نابرابری که الان وجود دارد اما تصمیم‌گیرنده و کسی که کار انجام می‌دهم، من نیستم و فقط می‌توانم خواسته‌هایم را بگویم.
وی اضافه کرد: وقتی چنین اتفاقی می‌افتد از دست و چارچوب کاری من خارج است و نمی‌توانم کاری بکنم. از همین الان بگویم اگر استقلال مدعی قهرمانی باشد، حاصل تلاش و زحمت بازیکنان است و من هیچ نقشی در این مورد ندارم. اگر هم این اتفاق نیفتد، چیزی از ارزش‌هایشان کم نمی‌کند زیرا تمام تلاششان را می‌کنند هر روز بهترین باشند، بهترین نتیجه را بگیرند، گل بزنند، ببرند و بهترین بازی را بکنند. اگر هم این اتفاق نیفتد، به آنها گفتم تمام تلاش خود را بکنند تا در نهایت خیال ما نزد وجدان خودمان و هواداران راحت باشد که تلاش کردیم. این کار را هم تا روز و ثانیه آخر انجام می‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.