دونده‌های سرعت ایران به سکو نرسیدند/ شانس‌های مدال ناکام ماندند

دونده‌های سرعت ایران به سکو نرسیدند/ شانس‌های مدال ناکام ماندند

به گزارش خبرنگار مهر، به گزارش خبرنگار مهر، کاروان ورزش ایران که با ۲۸۹ ورزشکار در ۳۴ رشته ورزشی و با نام «شهید حججی» و شعار «ایمان – ایران – افتخار» در نوزدهمین دوره از بازی‌های آسیایی شرکت کرده، روز هفتم را در شرایطی آغاز کرد که تاکنون به ۲۳ مدال دست پیدا کرده است.
نتایج روز هفتم ورزشکاران ایران در بازی‌های آسیایی در همین خبر تکمیل می‌شود.
تفتیان هم دست خالی ماند
حسن تفتیان ملی پوش دوی ۱۰۰ متر مردان کشورمان در فینال بازی‌های آسیایی هانگژو با ثبت زمان ۱۰ ثانیه و ۱۴ صدم ثانیه در جایگاه چهارم ایستاد و دستش از مدال کوتاه ماند. نماینده چین با ۹ ثانیه و ۹۷ صدم ثانیه در جایگاه نخست ایستاد و ورزشکاران تایلند و مالزی در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

حسن تفتیان که یکی از شانس های مدال دوومیدانی ایران بود، به سکو نرسید

پایان کار تیم ملی بسکتبال سه نفره 
 دیدار تیم های ملی بسکتبال سه نفره ایران و مغولستان در مرحله یک چهارم نهایی بازی های آسیایی برگزار شد و شاگردان «لوکا کاروالیو» در تیم ملی ایران با نتیجه ١۶ به ١۵ برابر حریف خود شکست خورده و از صعود به نیمه نهایی بازمانده و به کار خود در بازی های آسیایی پایان دادند. احسان دلیرزهان، علیرضا شریفی، محمد مهدی رحیمی و امیرحسین یازرلو ترکیب تیم ملی بسکتبال سه نفره را در بازی های آسیایی تشکیل دادند.

بسکتبالیست های سه نفره ایران حذف شدند

دونده دختر ایران هفتم شد
حمیده اسماعیل‌نژاد ملی پوش دو و میدانی ایران در ماده دوی سرعت زنان در فینال بازی‌های آسیایی به رتبه هفتم رسید و از رسیدن به مدال بازماند.

اسماعیل نژاد با وجود حضور در فینال نتوانست به مدال برسد

رمضان پور از دور مسابقات بوکس کنار رفت
در ادامه رقابت‌های بوکس در وزن ۹۲+ کیلوگرم ایمان رمضان پور مقابل حریفی از هند روی رینگ رفت و با قبول شکست برابر وی از دور مسابقات کنار رفت. رمضان‌پور که در بازی نخست مقابل حریفی از کره جنوبی به برتری دست یافته بود، در مرحله یک‌چهارم‌نهایی از «نارندر» از هندوستان شکست خورد.

ناراحتی رمضان پور از شکست برابر حریف هندی

هندبال شانس صعود را از دست داد
تیم ملی هندبال مردان کشورمان در دومین دیدار خود در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف بحرین رفت و با قبول شکست ۲۰ به ۲۹ برابر این تیم شانس صعود به جمع چهار تیم برتر را از دست داد.

تیم ملی هندبال ایران شانس صعود به مرحله بعد را از دست داد

تاریخی سازی تنیس روی میز با صعود به نیمه نهایی
تیم دوبل تنیس روزی میز ایران متشکل از نوشاد عالمیان و نیما عالمیان، در مرحله یک‌چهارم نهایی بازی‌های آسیایی به مصاف ژاپن با ترکیب «میزوکی اویکاوا» و «سورا ماتسوشیما» رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به برتری دست یافت تا ضمن صعود به نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کند. این اولین مدال تنیس روی میز ایران در بخش دوبل در تاریخ بازی‌های آسیایی محسوب می‌شود.

برادران عالمیان این بار در دوبل تاریخ ساز شدند

تیم ملی بسکتبال به یک چهارم نهایی رسید
در مسابقات مرحله مقدماتی تیم ملی بسکتبال ایران به مصاف قزاقستان رفت با برتری ۸۶ بر ۶۰ برابر این تیم صدرنشین‌گروه خود شد و به طور مستقیم راهی مرحله یک چهارم شدند. ملی پوشان بسکتبال ایران که پیش از این عربستان و امارات را شکست داده بودند با کسب برتری در دیدار امروز
اسکیت بازان به خط پایان نرسیدند
مسابقات تیم ملی اسکیت سرعت ایران در ماده ۱۰۰۰۰ متر با حضور نهال مقدم رحمانی و سیده مهشید کیایی در بخش بانوان آغاز شد. در حین رقابت و طی کردن مسافت ۱۰ هزار متر، نهال مقدم و سیده مهشید کیایی نتوانستند زمان مد نظر را به ثبت رسانده و قبل از رد شدن از خط پایان به کار خود پایان دادند.

اسکیت بازان دختر ایران به مرحله بعد صعود نکردند

تیم تپانچه ایران به مدال برنز رسید
در هفتمین روز از نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی نمایندگان تیراندازی کشورمان در تپانچه ۱۰ متر میکس با ترکیب هانیه رستمیان و امیر جوهری‌خو در خط آتش قرار گرفتند. در پایان دور مقدماتی تیم ایران با امتیاز ۵۷۵ پس از هند و چین در رده سوم قرار گرفت. نمایندگان کشورمان برای کسب مدال برنز به مصاف پاکستان رفت و با پیروزی برابر این تیم به مدال برنز رسید.

تیم میکس ایران به مدال برنز بازی‌های آسیایی رسید

بریمانلو به مدال نقره رسید
در روز نخست مسابقات کوراش مجید وحید بریمانلو دور نخست به مصاف «چونگ هوانگ» از ویتنام رفت و این رقیب خود را ۸ بر صفر شکست داد. بریمانلو در دومین مبارزه خود به مصاف چانگ چان از تایپه رفت و با برتری مقابل حریف خود راهی مرحله نیمه‌نهایی شد و مدال برنز خود را قطعی کرد. وی در مرحله نیمه نهایی به مصاف «خیراندیش» از تاجیکستان رفت و این رقیب خود را نیز با ضربه فنی شکست داد و به فینال رسید اما در شکست دادن حریف ازبک ناموفق بود و به مدال نقره رسید.

بریمانلو مبارزاتش در کوراش را با پیروزی آغاز کرد

اسکیت مردان هم حذف شد
مسابقات تیم ملی اسکیت سرعت در ماده ۱۰۰۰۰ متر با امیر بهزادی و آزاد همتی در بخش مردان ادامه یافت. در حین رقابت و طی کردن مسافت ۱۰ هزار متر نمایندگان ایران نتوانستند زمان مد نظر را به ثبت برسانند و قبل از رد شدن از خط پایان به کار خود پایان دادند.

مردان اسکیت ایران به موفقیتی دست پیدا نکردند

آقامیرزایی به فینال کایاک صعود کرد
در مسابقات کانو و کایاک تک نفره و ۲ نفره ۵۰۰ و ۱۰۰۰ مردان بازی‌های آسیایی علی آقامیرزایی در خط ۲ کایاک هزار متر تک نفره مردان با ورزشکارانی از تاجیکستان، هنگ‌کنگ، اندونزی، قزاقستان و سنگاپور به رقابت پرداخت که با زمان ۳ دقیقه و ۴۹ ثانیه به عنوان نفر دوم از خط پایان عبور کرد و راهی فینال شد.
مدال آوران ایران در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی:
مدال طلا:* تیم ملی والیبال* افشین سلیمی – ووشو* یوسف صبری – ووشو
مدال نقره:* تیم چهار نفره روئینگ بانوان* تیم دو نفره روئینگ بانوان* مهدی حاج موسایی – تکواندو* علیرضا حسین پور – تکواندو* زهرا کیانی – تالو – ووشو* الهه منصوریان – ووشو* محسن محمدسیفی – ووشو* آرین سلیمی – تکواندو* شجاع پناهی – ووشو* مهدی الفتی – ژیمناستیک* مجید وحید بریمانلو – کوراش
مدال برنز:* مرجان سلحشوری – تکواندو* فرانک پرتوآذر – دوچرخه سواری* مبینا نعمت زاده – تکواندو* تیم ملی تنیس روی میز* محمد رهبری – شمشیربازی* متین رضایی – تکواندو* ملیکا میرحسینی – تکواندو* مهران برخورداری – تکواندو* شهربانو منصوریان – ووشو* تیم ملی شمشیربازی ایران* تیم تیراندازی تپانچه ۱۰ متر میکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.