مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص شرایط تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: اگر به جدول بخواهیم نگاه کنیم می‌بینیم که شرایط استقلال خوب است و تا به امروز توانسته نتایج خوبی را بگیرد اما حال فوتبال خوب نیست، چرا که مشکلات مالی برای باشگاه‌ها بسیار زیاد است.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر هماهنگی باشگاه و بازیکنان باعث شده است تا شرایط خوبی برای آبی‌های پایتخت رقم بخورد. همین همدلی باعث شد تا استقلال امتیازات خوبی را بگیرد و صدرنشین لیگ برتر شود. امیدواریم این روند به خوبی پیش برود و استقلال پایان فصل خوبی را داشته باشد.

عقب ماندگی ایران به لحاظ سرمایه گذاری در فوتبال
مدافع سابق استقلال تهران با اشاره به قانون سقف قرارداد برای باشگاه‌های کشور عنوان کرد: مشکل سقف قرارداد در لیگ ایران برای همه تیم‌ها مشکل ساز است، در واقع با توجه به پیشرفت فوتبال موضوع سقف قراردادها برای فوتبال ایران پروژه خوبی نبود.
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: وقتی به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس که نگاه می‌کنیم می‌بینیم چقدر از نظر سرمایه گذاری در فوتبال عقب هستیم. سقف قراردادها برای فوتبال ما گاهی خوب است و گاهی بد چرا که در این شرایط هم باشگاه‌های ما به دلیل مشکلات مالی بدهی به بار می‌آورند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: هرچند این اقدام فدراسیون می‌تواند بار بدهی‌های باشگاه‌ها را کم کند اما باز هم دخل و خرج باشگاه‌ها با یکی نیست. بدهی باشگاه‌ها در چند سال‌های اخیر مشکلات زیادی را به همراه داشته که یکی از آنها حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا بود اما باید این قانون به لحاظ اجرا بررسی شود تا سال آینده تیم‌ها به مشکل نخورند.

نبود مرادمند مشهود است
پاشازاده در خصوص غیبت مرادمند در بازی‌های اخیر استقلال گفت: مرادمند بازیکن بسیار خوبی است و در بازی‌هایی هم که حضور داشته تأثیرگذاری‌های خود را نشان داده و قطعاً در ادامه نبودن او در ترکیب استقلال به چشم خواهد آمد. کادر فنی استقلال هم بازیکنی در حد این بازیکن روی نیمکت ندارد که بتواند جایگزین او کند. مصدومیت بازیکنان موضوعی است که همه تیم‌ها با آن روبه‌رو هستند اما با مدیریت درست می‌توان مشکلات ایجاد شده را حل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.