علت فسخ قرارداد بردیا سعادت حضور در تیم والیبال ایران نبود

به گزارش خبرنگار مهر، بحث حضور بردیا سعادت پشت خط زن تیم ملی والیبال در تیم جوانان و همراهی با این تیم در مسابقات قهرمانی جهان حاشیه‌هایی را به همراه داشت.

سعادت که در اردوی تیم ملی بزرگسالان در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت نکرد، در حالی برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان راهی ایتالیا شد که پدر این بازیکن مدعی بود بردیا به خاطر حضور در تیم جوانان، قراردادش با باشگاه ویکستورم کره جنوبی را فسخ کرده است.

پدر سعادت با انتشار پیامی درباره وضعیت پسرش نوشته بود: «می دانم در این مدت کوتاه چقدر سختی کشیدی و نامهربانی‌های بسیار بی حساب که از هر سمتی جاری می‌شد را تحمل کردیم و با وجود مصدومیت، برای حضور در تیم ملی مجبور به فسخ قرارداد شدی. با احترام به جامعه والیبال و جلوگیری از هر گونه تنش و حاشیه در تورنمنت پیش رو سکوت می‌کنیم و به امید خدا در صورت نیاز در زمان مقتضی جهت تنویر افکار عمومی شفاف سازی خواهیم کرد.»

از پیام پدر بردیا سعادت این‌طور بر می‌آمد که ملی پوش ایران به خاطر همراهی تیم جوانان، اقدام به فسخ قرارداد باشگاهی خود شده است.

خبرنگار مهر برای پیگیری این موضوع و شفاف سازی درباره ادعای مطرح شده و دلیل جدایی بردیا سعادت از ویکستورم، ایمیلی را با این مضمون برای این باشگاه کُره ای ارسال کرد.

پاسخ باشگاه ویکستورم، متفاوت از ادعایی است که پدر بردیا سعادت آن را رسانه‌ای کرده بود.

در ایمیل ویکستورم آمده است: «باشگاه ویکستورم و سعادت متقابلاً توافق کردند تا قرارداد فسخ شود. با درخواست بازیکن، نمی‌توان علت فسخ قرارداد را فاش کرد اما می‌توانم به شما اطمینان بدهم که علتش حضور سعادت در مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان نبوده است.»

علت فسخ قرارداد بردیا سعادت حضور در تیم ایران نبود

حواشی پیرامون بازیکن تیم ملی والیبال ایران در حالی ادامه دارد که یک سایت کره‌ای هم مدعی شده بود مصدومیت سعادت باعث فسخ قرارداد او با باشگاه ویکستورم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.