تغییرات استقلال در حکم مُسکن است/ درمان قطعی خصوصی‌سازی است

به گزارش خبرنگار مهر، سرانجام با تصمیم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، تغییراتی گسترده در مدیریت باشگاه استقلال ایجاد شد تا مصطفی آجورلو، پرویز مظلومی، محمد مومنی، مهدی افضلی و مجتبی عبداللهی اعضای جدید هیات مدیره باشند و مصطفی آجورلو مدیر عاملی این باشگاه را نیز برعهده گرفت.

پس از این تغییرات، آجورلو تغییراتی در بدنه باشگاه انجام داد تا آرامش نسبی جای تنش و تشنج را در اردوی آبی پوشان بگیرد.

سید کاظم اولیایی مدیرعامل پیشین استقلال در خصوص ارزیابی اش از شرایط این باشگاه به خبرنگار مهر گفت: بارها گفته‌ام و امروز بار دیگر تکرار می‌کنم. پیش از انتخابات ریاست جمهوری در کارگروهی متشکل از خبرگان ورزشی در دیدار با آیت الله رییسی دو مطالبه ورزشی داشتیم که رییس جمهوری روی هر دو مورد قول داد. خوشبختانه ایشان به اولین قولشان که انتخاب وزیر ورزش ورزشی بود جامه عمل پوشاند. دومین قول رییس جمهوری به ما، واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بود.

اولیایی تاکید کرد: بعد از آنکه رییس جمهور اولین وعده اش را عملی کرد، ما امیدوار شدیم که دومین وعده نیز به زودی عملی شود و لذا در انتظار واگذاری هرچه سریع‌تر استقلال به بخش خصوصی هستیم.

مدیرعامل پیشین آبی‌ها یادآور شد: امروز شاهد تغییر نفرات در مدیریت هستیم و بلافاصله شاهدیم که آرامش نسبی به باشگاه تزریق شد. از نظر من این تغییرات نقش مُسکن را برای استقلال دارد و درمان قطعی نیست. درمان قطعی همان وعده ای است که رییس جمهوری محترم دادند و لذا این انتظار وجود دارد که آقای سجادی وزیر ورزش و جوانان نیز در راستا نهایت تلاش خود را انجام دهد.

وی افزود: تا زمانی که استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار نشوند و دولت فقط جنبه نظارتی روی عملکرد بخش خصوصی داشته باشد، نه تنها مشکلات آنها ریشه‌ای حل نخواهد شد، بلکه همواره این شائبه جانبداری دولت از یکی از دو تیم و تبعیض گذاشتن در اداره آنها وجود خواهد داشت.

اولیایی در خصوص انتخاب مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: ایشان از مدیران با سابقه فوتبال است و تجارب ارزنده‌ای هم در این زمینه دارد. همین که وزارت ورزش در این انتخاب داشتن تجربه و تخصص را ملاک قرار داده جای خوشحالی دارد. آجورلو هم آنقدر تجربه دارد که بداند استقلال با استیل آذین و پاس تفاوت دارد و مدیریت در این باشگاه «چم و خم‌»های خاص خودش را دارد. او در اولین روزها قدم‌های مثبتی برداشت و توانست آرامش را جانشین تنش کند و امیدوارم با همین درایت و همین توان ماموریتش در این باشگاه بزرگ را به خوبی انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.