شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد ۱۸۵ میلیارد تومان از مشترکان طلب دارد

جمال معتمدی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی بیشترین بدهی را از شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد دارند افزود: ۱۱۰ میلیارد تومان از مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان مربوط به دستگاه های اداری با عنوان تعرفه عمومی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مشترکان خانگی با ۴۰ میلیارد تومان دومین بدهکاران این شرکت هستند.

معتمدی زاده تاکید کرد: همچنین میران بدهی مشترکان در بخش های صنعتی، خدمات و کشاورزی به شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد  ۳۵ میلیارد  تومان است.

وی با اشاره به این که پرداخت بدهی مردم منجر به تامین اعتبار بیشتر برای اجرای پروژه ها می شود از مردم خواست تا برای پرداخت بدهی های معوقه خود به شرکت برق اقدام کنند.

معتمدی زاده ابراز داشت:برگزاری مانور جهادی وصول مطالبات از مشترکان بدهکار برق در شهرستان های ۹ گانه این استان با مشارکت ۱۸۶ نفر از پرسنل این شرکت در قالب ۶۷ گروه از راهبرهای این شرکت برای تحقق پرداخت این مطالبات است. 

معتمدی زاده، روش های پرداخت بدهی برق مشترکین را مراجعه به دفاتر خدمات مشترکین شرکت توزیع در نواحی، دفاتر پیشخوان، ارسال شناسه قبض به سر شماره ۳۰۰۰۷۵۱۲۱، استفاده از اپلیکیشن برق من، استفاده از برچسب های QRcode نصب شده و یا مراجعه به پورتال اینترنتی شرکت توزیع برق استان، به آدرس  billing.kbedc.ir عنوان کرد.

وی تاکید کرد: ۲۸۵ هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد خدمات دریافت می کنند که بیش از ۲۲۰ هزار مشترک آن را مشترکان خانگی تشکیل می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.