مقصران حادثه آتش سوزی مینی بوس نقنه بازداشت می‌شوند

مقصران حادثه آتش سوزی مینی بوس نقنه بازداشت می‌شوند

مهدی معمار، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس در ۲۱ آذرماه در نقنه اظهار کرد: در این حادثه هشت زن و یک مرد در خودرو بودند که به دلیل عدم استفاده از سیستم گرمایشی مناسب توسط راننده دچار حریق شده و تعدادی از آن‌ها جان خود را از دست دادند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بروجن تصریح کرد: در این واقعه ناگوار خانم‌ها دچار سوختگی با درصد بالا شدند و درحال حاضر در بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان که یکی از بهترین بیمارستان‌های کشور است، بستری شدند.

معمار آتش‌سوزی مینی‌بوس نقنه را حادثه ناشی از کار عنوان و بیان داشت: با همکاری اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل تأمین اجتماعی کلیه خدمات درمانی و هزینه‌های جراحی تا سلامت کامل برای این افراد رایگان است.

وی با اشاره به اینکه ادله مربوط به این حادثه از ساعات ابتدایی جمع‌آوری شده‌اند افزود: بر همین اساس کارشناسان آتش‌نشانی نظر خود درخصوص علت آتش‌سوزی را بیان داشته‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بروجن یادآور شد: برای بررسی احتمال وقوع قصورهای دیگر در این زمینه ساعت تماس با مخابرات و فیلم محل آتش‌سوزی و اعزام آتش‌نشانان به محل مورد بررسی قرار گرفته است و در نهایت پرونده به هیئت کارشناسی ارجاع داده شد.

معمار یادآور شد: بر اساس بررسی و اعلام سه کارشناس و در تشخیص اولیه حادثه ناشی از کار تلقی شده است.

وی اضافه کرد: در این زمینه راننده مینی‌بوس بازداشت شده است چراکه بر اساس نظریه کارشناسی جرم وی محرز است و در ادامه بررسی‌ها ممکن است اشخاص دیگر نیز بازداشت شوند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بروجن گفت: ادعاهایی نیز مبنی‌بر اعزام دیرهنگام آتش‌نشانان به محل حادثه مطرح شده است و این موضوع درحال بررسی است و قطعاً با مقصران حادثه برخورد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.