دشمن با دروغ پراکنی و فتنه انگیزی به دنبال ناامیدی در جامعه است

دشمن با دروغ پراکنی و فتنه انگیزی به دنبال ناامیدی در جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر گچساران افزود: دشمن به تعبیری ثبات ندارد و مستاصل شده است و ایران اسلامی، چون پناهگاهی به نام خداوند و اهل بیت (ع) دارد از دشمنان واهمه‌ای ندارد.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند که تلاش کنید از این سرمایه بزرگ الهی و تکیه گاه مردمی به شایستگی بهره ببرید و باید همت کرد که دشمنان نتوانند در جامعه ناامیدی ایجاد کنند.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه خداوند محور و معیاری برای انسان‌ها همچون صراط مستقیم قرار داده است، گفت: در صراط مستقیم با آبروی مردم بازی نمی‌شود و هر انسانی مواظب است که خلاف شرع و دستورات خداوند قدمی برندارد، پس شایسته است انسان‌ها برای فردای قیامت شأن توشه‌ای برگیرند و نیز انسان باید پاره‌ای از وقتش را به کسب معرفت و شناخت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام قرار دهد.

وی افزود: مقام معظم رهبری خطاب به مسئولین فرمودند یکی از بزرگترین نعمت‌های الهی همان اعتماد به نفسی است که در مردم وجود دارد و درست است که مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشورمان وجود دارد اما جمهوری اسلامی همچنان به مسیر توسعه و پیشرفتش ادامه می‌دهد و امیدواریم که با تلاش مسئولین مشکلات هم هرچه زودتر مرتفع شوند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: اگرچه دشمن، کارخانه دروغ سازی درست کرد تا بین ملت بزرگ ایران اسلامی تفرقه ایجاد کند، اما نمی‌دانند که این مملکت با عنایت امام زمان (عج) با عزت و اقتدار به حرکتش تا ایجاد تمدن نوین اسلامی ادامه می‌دهد، اما برای طی این مسیر لازم است که هوشیار باشیم و چشم بصیرت مان را تقویت کنیم.

وی افزود: چهارم دی ماه میلاد حضرت عیسی مسیح است که به همه یکتاپرستان و مسیحیان در سطح جهان تبریک می گویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.