حوزه ساخت و ساز در کهگیلویه و بویراحمد مستلزم نظارت ویژه است

حوزه ساخت و ساز در کهگیلویه و بویراحمد مستلزم نظارت ویژه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج افزود: با نظارت مناسب بر طرح‌های عمرانی، در هنگام بلایی همچون زلزله، جان مردم به خطر نمی‌افتد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با بیان اینکه ظلم، فساد و ستم در ذات و فطرت غرب است و هیچ گاه از آنها جدا نمی‌شود، گفت: مرکز همه شرارت‌های اخلاقی آمریکا است و آمریکا با معرفی سرکرده منافقان، مریم رجوی به عنوان رئیس جمهور ایران، حرکتی است که نشانه افول، زوال و شکست آمریکا است.

امام جمعه یاسوج افزود: آمریکا به حدی بدبخت و ذلیل است که دست به دامان یک گروه جنایتکار و زن فاسده شده که ۱۷ هزار انسان بی گناه را ترور و شهید کردند و آتش زدند.

حسینی اظهار داشت: در زمان قیام میرزا کوچک خان جنگلی نیز انگلیسی‌ها مهلت ۱۵ روزه به او دادند تا به شرط تأمین کردن منافعشان، او را به حکومت برسانند و اما او هیچ وقت این شرایط را نپذیرفت.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج با اشاره به چهارم دی ماه و میلاد حضرت عیسی مسیح گفت: اگر همه ما در زمان این حضرت زندگی می‌کردیم، باید گوش به فرمان او بودیم، زیرا حجت خداوند در کلامش و فرمانش بود.

وی اظهار داشت: حضرت عیسی مسیح مصدق و مبشر بود و این مصداق‌ها به این معناست که پیامبر قبل از خود را تصدیق کرده و همچنین بعثت پیامبر اکرم (ص) را بشارت داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.