بازسازی۴۲مدرسه در سی سخت/نوسازی مدارس قدیمی کهگیلویه و بویراحمد

بازسازی۴۲مدرسه در سی سخت/نوسازی مدارس قدیمی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمدزاده ظهر جمعه در بازدید از چند مدرسه افزود: مدارس قدیمی و فاقد استحکام زیادی در استان وجود دارد که برای بازسازی آن‌ها در حال تلاش هستیم.

وی با بیان اینکه مدارس کپری در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد، گفت: بر اساس آخرین آمار ارائه شده از اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، ۳۱۳ مدرسه کانکسی در مناطق دور دست و روستایی استان وجود دارد که بررسی‌های انجام شده نشان داده که ۳۶ مورد از این کانکس‌ها پذیرای کار تعلیم و تربیت بیش از ۱۵ دانش آموز بوده‌اند.

احمد زاده اظهار داشت: مدارس سی سخت با اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومان تعمیر، مقام سازی و نوسازی شدند.

استاندار افزود: در فاز نخست در استان، ۳۶ مدرسه کانکسی بالای ۱۵ نفر دانش آموز جمع آوری و معادل آن‌ها مدرسه استاندارد ساخته شد و در مهر سال جاری به آموزش و پرورش تحویل داده شدند.

وی اظهار داشت: در فاز دوم نیز ۲۲ مدرسه بالای ۱۰ نفر دانش آموز احداث می‌شود که این مدارس با مشارکت بنیاد برکت در حال ساخت بوده و در سال ۱۴۰۲ تحویل آموزش و پرورش می‌شوند.

احمد زاده بیان داشت: از محل طرح محرومیت زدایی در استان نیز ساخت ۳۲ مدرسه با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان انجام و در مهرماه سال جاری ۷۱ واحد آموزشی و ورزشی، تجهیز و به آموزش و پرورش تحویل داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.