مطالبات تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد۳۵۰میلیاردتومان است

مطالبات تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد۳۵۰میلیاردتومان است

به گزارش خبرنگار مهر، رسول چراغ سحر شامگاه یکشنبه در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افزود: سازمان تأمین اجتماعی هر ماه باید پاسخ گوی جمعیت پرشمار مستمری بگیران و بیمه شدگان بابت حقوق و مستمری، خدمات درمانی و تعهداتی مانند بیمه بیکاری، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه ایام بارداری، غرامت دستمزد ایام بیماری و… باشد.

وی با بیان اینکه پرداخت نشدن این مطالبات، ارائه خدمات به جمعیت زیر پوشش سازمان را با مشکل رو به رو می‌کند، گفت: این سازمان هر ماه باید پاسخگوی تعهدات بیمه‌ای و درمانی خود نسبت به جمعیت پرشمار بازنشستگان و بیمه شدگان باشد و ۲۰۰ میلیارد تومان از این مطالبات مربوط به بخش دولتی و دستگاه‌های اجرایی و ۱۵۰ میلیارد تومان نیز مربوط به کارفرمایان بخش خصوصی است.

چراغ سحر تصریح کرد: تعاملات و نشست‌های گوناگونی با مدیران دستگاه‌ها و شرکت‌ها به منظور پیگیری این مطالبات، برگزار شده و برخی از مدیران این مراکز هم چنان نسبت به پرداخت این مطالبات و یا گنجاندن آنها در برنامه‌های آینده خود اقدام نمی‌کنند.

وی افزود: اولویت ما همکاری و تعامل با کارفرمایان و دستگاه‌های اجرایی است و در این زمینه بیشترین همکاری و تعامل را با هر دو بخش داشته‌ایم و به تناسب میزان بدهی‌ها، آنها را تا ۳۶ ماه تقسیط می‌کنیم تا هم بازپرداخت آن برای این واحدها آسان‌تر باشد و هم سازمان به مطالبات خود برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.