کلید بازگشایی لیگ در دست «بانوان»/ نامه ای که باعث تعویق می‌شود

کلید بازگشایی لیگ در دست «بانوان»/ نامه ای که باعث تعویق می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین هفته از بیست و سومین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر قرار است از روز ۱۲ مرداد با حضور ۱۶ تیم آغاز شود اما نامه‌ای که فیفا برای فدراسیون فوتبال ارسال و طی آن بر حضور بانوان در ورزشگاه‌ها تاکید کرده، ممکن است این رقابتها را به تعویق بیندازد.
در این نامه عنوان شده که فصل جدید فوتبال ایران باید با حضور بانوان در همه ورزشگاه‌های محل برگزار انجام شود اما برخی ورزشگاه‌ها شرایط میزبانی از بانوان را ندارند و همین امر باعث مخالفت‌هایی از سوی نهادهای مسئول شده است.
با این حال قرار است در نشست مشترکی که روز چهارشنبه ۱۱ مرداد برگزار می‌شود، تصمیم نهایی در مورد برگزاری یا به تعویق افتادن مسابقات هفته اول لیگ اتخاذ شود.
منصور قنبرزاده رئیس سازمان لیگ و نایب رئیس فدراسیون فوتبال امروز سه شنبه (۱۰ مرداد) با تأیید این مطلب گفت: روز چهارشنبه نشستی را با مسئولان وزارت کشور خواهیم داشت تا تصمیم نهایی در این مورد گرفته شود.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا مسابقات به تعویق افتاد یا خیر نیز گفت: تا امروز که برگزاری مسابقات در هفته اول به جای خود باقی است چرا که این برنامه ریزی با توجه به بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران صورت گرفته و جابجایی آن بسیار سخت است. اما با توجه به نامه‌ای که فیفا برای فدراسیون ارسال کرده است باید بتوانیم شرایط حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را فراهم کنیم.
قنبرزاده تاکید کرد: بعد از برگزاری جلسه روز چهارشنبه تصمیم نهایی را در این خصوص اعلام خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.