نعمتی: اشکالی ندارد یک سر انتخابات جبهه مشارکت باشد و سر دیگرش جبهه پایداری

نعمتی: اشکالی ندارد یک سر انتخابات جبهه مشارکت باشد و سر دیگرش جبهه پایداری

بهروز نعمتی که دو دوره نمایندگی مجلس را در کارنامه خود دارد در بخشی از گفتگوی تفصیلی با خبرگزاری خبرآنلاین که مشروح آن طی روزهای آینده منتشر می شود، با اشاره به کاندیداتوری در این دور از انتخابات، گفت: آن چیزی که من اطلاع دارم حدود ۴۸۰ نفراز نمایندگان ادوار ثبت نام کرده اند که عدد قابل ملاحظه ای است، ضمن اینکه همه اینها دوستان ما هستند. من فکر می کنم چه آنهایی که قبلا نماینده بوده اند و چه این تعداد ۴۸ هزار نفری که ثبت نام کرده اند قطعا آدم های دلسوزی هستند که جرات حضور در انتخابات را داشته اند .
کیسه رد صلاحیت به تنم خورده است
این نماینده دوره نهم و دهم مجلس در مورد اظهارات برخی کارشناسان در مورد اینکه برخی سیاسیون به صرف اینکه مبادا در نظارت استصوابی انگ و اتهام واهی به آنها زده شود و آبروی شان در خطر قرار گیرد جرات لازم برای شرکت در انتخابات را ندارند از رد صلاحیت خود در دور یازدهم مجلس گفت و تصریح کرد: واقعیت این است که من فکر می کنم که امروز اگر دغدغه کشور، مردم و نظام را داریم باید بدون تعارف وسط بیاییم. فراموش نکنیم که ما آدم هایی هستیم که با آدم هایی رفیق بوده ایم که آنها جان خود را وسط گذاشته اند و ما هم اگر اندک آبرویی داریم باید وارد عرصه شویم.

وی در مورد اعتماد آفرینی نزد مردم جهت مشارکت در انتخابات گفت: اگر ما بخواهیم این اعتماد آفرینی را در جامعه ایجاد کنیم باید طیف های مختلف را به میدان بیاوریم.
نعمتی با ذکر اینکه من نمی گویم حتما باید ما باشیم ولی باید برای هر آن کسی که در چارچوب نظام و قانون اساسی واقعا دلسوز کشور است و حرف برای گفتن دارد فرش قرمز پهن کرد تا به میدان بیایند.
مردم اشتباه نمی کنند
این نماینده دوره نهم و دهم مجلس با بیان اینکه بنظر من عیبی ندارد که مشارکت یک سر خط و جبهه پایداری یک سر دیگر خط باشد همه چیز را به نظر مردم سپرد و گفت : این مردم هستند که باید انتخاب کنند و حتما مردم اشتباه نمی کنند.
وی با اشاره به دعوای تندروهای طیف های اصلاح طلب و اصولگرا در صحن مجالس مختلف گفت این دعواها در صحن بوده و دیگر در خیابان بحثی وجود نداشته است. چند صدایی خاصیت ذاتی پارلمان است. این چند صدایی می تواند کمک به کشور باشد. اگر طیف های مختلف در مجلس حضور داشته باشند به نفع کشور است،در برجام آقای زاکانی ،آقای پزشکیان ،اقای کوثری،تاجگردون،ابوترابی و شیخ وحید احمدی بودند و سوای آن بداخلاقی که آقای زاکانی کردند مابقی طرح توسط ما در مجلس چکش کاری شد.
هنوز رقابتی شدن این دوره را لمس نکرده ام
نماینده سابق اسد آباد در پاسخ به این سوال که فضا را چگونه دیدید که وارد کارزار انتخابات شدید به خبرآنلاین گفت: ما اگر امروز وارد عرصه شدیم بین خود و خدا تکلیفی وارد عمل شدیم و ممکن است عرصه انتخابات امروزآن عرصه مد نظر و مناسب ما نباشد. البته بنده امیدوارم با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در مورد آن چهار اصل مهم انتخابات این عرصه عرصع رقابتی شود ولی خودم هنوز از ارکان اجرایی و سیاست گذاری انتخاباتی این موضوع را لمس نکرده ام.

بیشتر بخوانید:

۲۷۲۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.