گل‌محمدی: کارمان برای صعود سخت شد/ انگار می‌خواهیم فینالیست شویم

گل‌محمدی: کارمان برای صعود سخت شد/ انگار می‌خواهیم فینالیست شویم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تاجیکستان امروز سه شنبه ۱۶ آبان در ورزشگاه مرکزی (پامیر) شهر دوشنبه به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی یک به یک به پایان رسید. مهدی ترابی در دقیقه ۲۹ توانست تنها گل پرسپولیس را به ثمر برساند.
یحیی گل محمدی پس از این تساوی گفت: در هر دو نیمه فرصت های خوبی را برای رسیدن به گل داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. حریف هم موقعیت های اندکی داشت که توانست از یکی استفاده کند و بازی را به تساوی بکشاند.
وی ادامه داد: توجیهی برای این دیدار ندارم چرا که تساوی کارمان را سخت کرد. باید بتوانیم ریکاوری خوبی داشته باشیم تا برای دیدار با سپاهان در لیگ ایران آماده شویم. 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: کارمان برای صعود بسیار سخت شد. در گروهی قرار داریم که صعود کردن از آن مثل رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیاست. 
گل محمدی در مورد شرایط زمین ورزشگاه استقلال نیز گفت: قبل از بازی هم گفته بودم که این زمین نیاز به آبیاری دارد اما نمی دانم چه محدودیت هایی وجود داشت که برای بازی هم آبیاری نشد. این برای اولین بار بود که روی چنین چمنی بازی می کردیم و کارمان سخت بود.
وی در مورد مشکلاتی که در باشگاه وجود دارد گفت: فقط خودمان می توانیم این مشکلات را حل کنیم. باید بتوانیم سریعتر خودمان را پیدا کنیم تا از این شرایط خارج شویم. این نیازمند حمایت و همراهی همه عوامل باشگاه هست تا تیم پیشرفت کند و بتوانیم از شرایطی که این تیم دارد بیرون برویم. 
گل محمدی ادامه داد: اگر می خواهیم از این وضعیت خارج شویم باید همه با تمام توانشان کمک کنند. نمی شود که یکسری تمام جانشان را بگذارند و برخی اینگونه نباشند. فقط با همدلی و همراهی همه عوامل باشگاه است که می توانیم از شرایط فعلی خارج شویم. 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد باهویی مهاجم این تیم گفت: به هر حال این موجودی ماست و باید با آن کنار بیایم. نبیل به زمان نیاز دارد تا بهتر شود اما شرایط ما اینگونه است و باید با آن کنار بیایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.