نشست مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس با بازنشستگان موسسه

مدیرعامل صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران در اولین نشست صمیمی با نمایندگان، مشارکین و بازنشستگان موسسه اعلام کرد بازگشت آرامش اولین وظیفه و هدف مدیران صندوق خواهد بود.

دکترعلیخانی مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران، اولین جلسه پس از معارفه خود را به دیدار صمیمی با بازنشستگان موسسه صندوق بازنشستگی مس اختصاص داد.

وی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیران سابق گفت: عزتمندی بازنشستگان و مشارکین در گرو پشتکار و همت مدیران موسسه صندوق به جهت پیگیری اقدامات قبلی و به ثمر رساندن زحمات مدیران و پرسنل مجموعه است. ایشان، برگشت آرامش و برطرف نمودن دغدغه‌های بازنشستگان را وظیفهٔ مدیران و کارکنان صندوق دانست. وی گفت: ایجاد درآمدهای پایدار و مولدسازی دارائی‌های غیرمولد، باید در اولویت کاری تمامی مدیران زیرمجموعه موسسه باشد.

دکترعلیخانی در ادامه افزود: تأکید اینجانب و همه مدیران زیرمجموعه به‌ویژه مدیران حقوقی تمامی شرکت‌های تحت پوشش پیگیری مجدانه و ادامه روند قبلی برای بازگرداندن و ابطال مصوبه واگذاری صندوق به‌دوراز سیاسی‌کاری و در یک فضای آرام وبی تنش است. چراکه مالکیت شرعی و عرفی موسسه صندوق هم متعلق به مشارکین بوده و خواهد بود و روند پیگیری به طور مستمر و جدی تا حصول نتیجه نهایی و مثبت به نفع موسسه صندوق در حال پیگیری است.

مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس گفت: باید انتقادپذیر باشیم و لازم است از انتقادات وارده در جهت پیشبرد اهداف صندوق استقبال کنیم و این هم‌فکری مشارکین محترم را به فال نیک می‌گیریم.

وی بازنشستگان را از سرمایه‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و استفاده از تجربیات ارزشمند ایشان را برای حوزهٔ صنعت مس ایران مهم و ارزشمند دانست.

دکتر علیخانی در پایان، ساماندهی به وضعیت شرکت‌های تابعه و وابسته را از اهم برنامه‌های آتی خود عنوان نمود و خاطرنشان ساخت که ایجاد انضباط مالی در زیرمجموعه‌های صندوق بازنشستگی که منجر به شفافیت و بهبود خواهد شد، از برجسته‌ترین و لازم‌ترین نکات مدنظر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.